7 Ağustos 2014 Perşembe

KAHRAMAN SANAT EVİ, AKADEMİLERE KARŞI...






İki ay önce...

Ben kendi yerimi açıcam... Tıpçılar arasında Güneş çarpması” diye de bilinen; annemin, kadim zamanlardan gelen uzmanlığına göre “Sıcaktan beynin sulanması” olarak tanımladığı bir durumla karşı karşı olabilirdik. Dikkatli bir şekilde ellerimle başını iki yanından tutup kendime çektim, bıngıldağına doksan derecelik açıyla tepeden baktım. Dip boyasının gelmesi dışında herhangi olumsuz bir durum görünmüyordu. Kesin teşhisi koydum: Delirdin galiba... 
Çok kötü baktı. Onu bir kaç gün sonra internette kiralık işyeri ilanlarına
bakarken yakalayınca işin vahametini anladım.




İki ay sonra...








 Ay hepiniz olumlu bi şey söylememek için yarışıyorsunuz! Bi tek Kedi Kitabevi hariç, bi' O moral veriyo.
İç sesim:  İki saat boyunca bankada bin türlü işlemle, memurla, vergi evraklarıyla uğraşmak yetmezmiş gibi bi de ahret sorularına cevap vermeye çalışan o değil tabii! Böyle bir cümleyi değil kurmak aklımdan geçiriyor olmak bile korkudan nabzımın artmasına sebep oldu; yedim yuttum hepsini. Ne diyon ya? Diyebildim sadece. Neyse, ben hariçmişim. Rahatladım.







Haa bu mu? Bu, "Müdür" ilk gün geldi ve yerleşti.

















Bugün...


Sonuç olarak dediğini yaptı ve açtı. O eğlenecek, bendeniz işin eğlenceli olmayan kısımlarıyla ilgilenip canının sıkılmasına izin vermeyeceğim. Di mi ama, vergi de neymiş? Fatura, kira, ödeme... Can sıkıcı işler bunlar. Hıhh yani.

Adres şurada: 

16 yorum:

  1. Hayırlı olsun abi :) Adresini de yazsaydın keşke, yolumuz düştüğünde bir merhaba derdik müdür beye. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya İhsan, google map eklemem lazım, nasıl yapacağımı bulsam yapıcam.:)) en kolayı şu: Nergis tren istasyonunda in, tlf aç ben alayım.:)) mutlaka gel, işimiz var seninle. valla bak, atölyeler konusunda seninle konuşacaktım zaten.

      Sil
  2. Çok güzel bir iş yaptınız, iknizi de tebrik ederim. Hayırlı uğurlu olsun. Karşıyaka tarafına böyle doğru düzgün bir sanat merkezi lazımdı. İnşallah çok güzel gitsin herşey istediğinzi gibi olsun, kısa zamanda hareketlensin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok öyle tebrik ederim, deyip kaçmak Deniz.:) Seninle de işimiz var. Uzun uzun konuşmamız lazım.:)

      Sil
    2. Yok yok kaçmadım. Konuşuruz bir iki öneri geldi aklıma bakalım aklına yatacak mı senin.

      Sil
    3. Fikir senden geldi mi yatmaması mümkün mü? Konuşalım.

      Sil
  3. bankalar çok eğlenceli. mesela bugün kira yatırmaya gittiğimde benden başka hiç müşteri olmadığını görünce (yağmurdan mıdır nedir), bildiğin göbek atasım geldi o boş alanda. sonra bir soygun fikri geldi geçti aklımdan. hazır, sen de kapıda arabayla bekliyorken... hızla binip "gazla" diyecek, torba torba parayla bora bora adalarına gidecektik. son dakka caydım. bora bora adaları bir süre sonra sıkabilirdi. çalışmak daha eğlenceli, dedim. senin için caydım. sen eğlenebilesin diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böylesi dahiyane fikirler aklına geldiği zaman haber ver, hiç olmazsa karbüratörü sağlam, 70 ten fazla hız yapabilen bir araba ayarlayayım. Bora Bora adalarında ceza ve tutukevi olsa gam yemem ama maalesef yok.

      Sil
  4. tebrikler, ben çok uzakta olsam da olduğunu bilmek güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırıkkale o kadar da uzak değil.. Teşekkür ederiz.

      Sil
  5. Hayırlı uğurlu olsun. Zaten de uğurunuz gelmiş bence Müdür!

    YanıtlaSil
  6. hayırlı,uğurlu olsun:)) İlk duyduğumda da inanılmaz sevindim:)) bekliyoruz heyecanla etkinlikleri.Eminim çok güzel kış dönemi olacak.Betül hocama,sana kolaylıklar diliyorum.biz de elimizden gelen her şeyi yaparız. sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederiz Senem'cim, seni ve halanı her zaman bekleriz.

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel! hayırlı olsun ve herşey yolunda gitsin.
    selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara ses verdi.:) teşekkürler ve selamlar benden de.

      Sil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)