20 Ağustos 2013 Salı

ÇAYLAR YAŞAMDAN

         Ama mutlu olamayacağım, dedi. Önündeki çay bardağı ile oynarken, denizin nemine sarınıp tenimizle öpüşen yaz güneşi; gümüşleşmiş saçlarını daha da parlatıyordu. "Her gün işe gidip geleceğim, her ay hesabıma yaşamama yetecek miktarda para yatacak, hastaneye gitmem gerektiğinde endişelenmeyeceğim, buzdolabı dolu olacak hatta belki arabam bile olacak. Ama ben yine mutlu olamayacağım." Şakağımdan süzülen teri sildim. yanağım ile burnumu ayrıan çizgi derin bir vadiye benziyordu. Sakalım sertti, ter damlacıkları serinlik hissi veriyordu. Çok iyi bildiğim bir şeyi söylüyordu tam o anda. Ama ben daha fazlasını, onun bilmediği bir şeyleri daha biliyordum. Mutluluğun bedeli pahalıdır, ücreti ödemeye hazır olmalısın, dedim. Anlamış gibi baktı; emin olamadım.  

6 yorum:

  1. Ne acı değil mi mutluluğun bir bedelle kazanılması.

    Güzel bir hikaye kaleminizden kelimeler eksik olmasın.

    YanıtlaSil
  2. yaz güneşi ve noktalı virgül ha!Nesne- özneyi iyi saklamışsın :p

    bedeli ödemeye başlayanlar anlar ancak, tabii ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alameti farikamdır noktalı virgül.:P

      Sil
  3. yok yok, iki türlü de mutlu olunmuyor.
    içimdeki pollyanna tatile çıktı sanırım :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %100 mutluluk nerde görülmüş zaten.:))

      Sil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)