12 Nisan 2013 Cuma

RESİMLİ ROMAN KAHRAMANLARI NE YAPAR?



        Yayılıcaz oturduğumuz sandalyede. Sandalyede yayılmak beceri ister. Uzatılacak ayaklar. Sıcaktan sakınan kuytu köşenin serin kollarına sığınıcaz. Gömleğin belleri dışarıda, iki düğme açık olacak. Sigaranın dumanı terletecek, kahvede arayacaz kurtuluşu.
         Yaz gelecek; geldi geliyor. Az kaldı. Kafada binbir fikir uçuşucak. Neyi nasıl yapsak, neler becersek de şaşsa millet. Kışa hazırlık. Her yaz kışa hazırlanırız biz, o kuytu köşede. Resimli roman kahramanları gibi.

9 yorum:

  1. Ben Böcek; Ağustos Böcek...

    YanıtlaSil
  2. Süper ağustos böcek, pembeli kostüm dikicem sana :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cıkss pembe olmaz. Gece Mavisi.. Kalçaya kadar da yırtmaçlı. 44 numara stiletto. Bilekten ince şeritli.

      Sil
    2. bi an için gözümde canlandı, hemen defettim görüntüyü :p

      Sil
  3. Bence yaza hazırlanmalı insan, kış dediğin kolay mevsim:)
    Moda bilgine de hayran kaldım şahsen:))

    YanıtlaSil
  4. bi Kaz dağlarına karşı oksijen , bi fırt sigara ..güneş ısıtsa sırtımızı, anlamsız bi mutluluk belirse gözlerde ve yaz gelse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rakı? Bir dilim kavun, koyun peyniri yanında.. Onlar olmadan olur mu? Etil alkol, nikotinle sevişmeden İda muradına erer mi?

      Sil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)