19 Aralık 2012 Çarşamba

TEHDİT EDİLDİM!

    
                Sen yazmazsan, ben de yazmam haberin olsun... 
  "Bartleby Sendromu" dedim; çıktım işin içinden. Ne ukalalık! Oysa, gerçekten (son aylarda) okumaya doyamıyorum; okuyabildikçe yazmasam da olur, hatta sadece siz yazın ben okuyayım. Kalemin yerini tuşlar aldı ya canım tuşlara da basmak istemiyor kaleme sarılmak da. tehdit içeren bu cümle karşısında pıstım, başımı önüme eğdim; sustum, evet. Ya beynim de duymuşsa? Yüreklenip de: Haklı, yazmazsan okumam artık haberin olsun derse. Böylesi bir ittifak karşısında kim diklenebilir?
   Heyhat, kurtuluş yok; yazıyı alabilmek için tuşlarla temas kaçınılmaz olacak.  Olmadı eskilerden bir şeyler çıkarır, hile yaparım. Günü gelip de okuyacak olanlar; şimdiden affola...
   Ocak bilemediniz Şubat ayında "Kedi Beşiği" çıkacak. Cahil cesareti mi deli işi mi bilinmez. Yapıcaz, edicez derken ağza kolay geliyor. Belki bu deli işine soyunan cahil cesaretimize acıdıklarından her kimden yazı istesek tamam, dedi. Logo tamam-mış.

20 yorum:

  1. siz var ya siz beni öldürürsünüz emin ederim.
    halbuki yaşamak yazmaktan daha güzeldi.
    ama yazmamak ,yazamamak ne kadar dokunuyor bana.:)

    tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Tehdit eden, sırrakalem değildi haberin olsun.:) Gülmekten mi öldürücez, gülerek öldüreceksek olur.:))

    YanıtlaSil
  3. Böylesi bir tehdite can kurban..Hayırlısı olsun Avram..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allam şunu bi de Pınara söylesene.:))

      Sil
  4. Kedi Beşiği derken? meraklandim bak simdi :) isim supermis ama!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurt Vonnegut'un kitabının adıdır aynı zamanda. Hem ona bir tür selam duruş hem de sebeplerle örtüşüyor... Biz de sevdik ismi.

      Sil
  5. muhtarlıkta afişin basılmış.
    1-kim tehdit etti.
    2-benden yazı isteseydin bende verirdim.
    3-başkada yazacak bir madde bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne afişi.. Neyse bakarım.
      yahu, patates köfte yaramamış sana. Öyle tehdide can kurban.:)) vermem demiyor ki, sen de yazacaksın karışmam diyor.:))
      Yazı isteme durumu şöyle; Kitabevinin atölye çalışmaları ağırlıkta olacak. Yakından tanıdığın (en azından bizim yazılarımızdan tanığın) bir kaç yazar da destek amaçlı yazı verecek. Asıl amaç, atölye çalışmalarının yayınlanması. Senin yazıları kolluyorum ben, maroon'da yayınlamak için. Bir gece ansızın yazın www.maroon.vom.tr de yayınlanabilir.

      Sil
    2. bu aralar doğru düzgün birşey çıkmıyor benden.

      Sil
  6. Bir dergi kokusu mu aldım,snıf,snıf...

    hadi hayırlısı :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dergi değil fanzin.. Malum biz yeniyiz ne anlarız dergiden, yazmaktan.:P

      Sil
  7. iyi tehdit ama... gel de yazma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim.. o tehditten sen de nasibini aldın haberin olsun.:)
      Üstelik, ikiniz yazıp yazıları bana vereceksiniz benim yazıyı alacaksınız yoksa unutun.. notu gelmiş mesaj kutuma.:)))

      Sil
    2. ııh düzeltmenlik yapacağım ben :)

      Sil
    3. benim buradan şansın yok gibi görünüyor.:)

      Sil
  8. Kedi besigi nedir benim niye haberim yok derhal bilgi istiyorum.saygilar hacı :-P

    YanıtlaSil
  9. Halil bağlantın görünmüyor.Bilmesem ekleyemeyecektim:))

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)