5 Aralık 2012 Çarşamba

SADIK YEMNİ ARAMIZDA



      Geçen yıl TÜYAP İzmir Kitap Fuarı'nı izlemek için, İzmir Fuar Alanı Basmane kapısındaki karşılaşma anımızdan beri en büyük hayalim(iz)di. Sonunda gerçek oldu. Sağolsın kırmadı; ilk yarattığı fırsatta ben hazırım  hazırlanın, dedi. Duyurudaki katılımcı isimlerine bakınca, keyfimiz iki kat arttı. 
     Yücel İzmirli- Zuhal İzmirli, İhsan Tatari, Abdullah Mollaoğlu, Kerem Işık, Nalan Yılmaz, belki Onur Okumuş... Hele bir de Gülşah Elikbank, Nurdan Beşergil de gelebilirse küçük çaplı  öykücüler seminerine dönüşüverecek bizim pazartesi söyleşisi. 
       Sadık Yemnî sadece yazar değil, Feylesofluğu da elden bırakmayan bir isim. Konu başlığına baktığınızda anlıyorsunuz. Ocak ayında Gülşah Elikbank ve Deniz Moralıgil.. Daha sonra Yücel İzmirli, Kerem Işık.. Aldık başımızı gidiyoruz. Hele ocak ayında Edebiyat dergi& fanzin karışımını çıkarırsak.. Ee, geriye ne kalıyor? 

13 yorum:

  1. tamam tamam,bende katılırım:))
    ama ünlü olunca!şimdi değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım senin "ünlü" halin, bizim "ünlülük" kriterlerimize uyacak mı?:P

      Sil
    2. hahhhaaa:)

      bak şimdiden yolunu yap,gelmem ona göre.
      Kırmızı halı da isterim.
      Birde odama çay getirsinler yeter.
      Birde evden alırlarken limuzin.

      Sil
    3. Elma elma söyle bana ;Avram pişman olacak mı?,olmayacak mı?

      İşin aslı,çok isterdim katılmayı söyleşilerinize....

      Sil
  2. ağlarım :(

    daha olmadı, bomba ihbarı yaparım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün sana ağlama diye verdik ya şekeri; martta sen yapacaksın.:)

      Sil
  3. Aylar öncesinden rezil-i rüsva edilme tehditleri almışken gelmeme ihtimalimi düşünemiyorum bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mars'a kaçsan, elimden kurtulamazdın.:) Daha sırada, Gülşah Elikbank var. Onu senin sayende tanıdık, bulduk. O gün onur konuğusun.:)

      Sil
    2. Oooo... Buna sevindim işte. Yani Gülşah Elikbank'ın sırada olmasına. Yüz yüze de tanışmış oluruz bu sayede. Sevdim bu işi :)

      Sil
    3. Takvimine not al: 7 Ocak..:)

      Sil
  4. Avramcım tüüm sevdiklerinle birlikte sağlıklı,huzurlu,mutlu yıllar diliyorum.her şey gönlünce olsun.tümm dileklerin gerçek olsun.

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)