1 Aralık 2012 Cumartesi

OLDU MU BÖYLE OLACAK

     - Halil! Oğlum, senin bloğun varmış, söylemedin hiç!
    Günaydın! diyeceğim ama sesim çıkmıyor ki; o kadar zaman, Van- İstanbul arası uçakla gidip gelirsen, unutkanlık da başlar Funda Hanım! diyemedim... üç gündür genizde başlayan derin sinüzit akıntısı, perşembe akşamı itibarı ile tufana dönüşmüş durumda. Cuma günü sabahın yedisinde kemiklerimin ağrısı ile uyanıp sesimin kısıldığını fark ettiğimde, korktuğum başıma gelmişti. Sezonun ilk hastalığı! O yüzden ağzımdan "hııı" ya benzer bir ses dışında başka bir şey çıkmadı.
      Meraktır benim hamurum; öğrenmeye, kullanmaya, bilmeye.. becerdim mi, öğrendim mi, bildim mi, tamam. İlgim kaybolur. İleride kullanılmak üzere itina ile rafa kaldırılır. Gereksiz meraklarım da vardır. İşte, kim olacak ki o 200. takipçi sorusunun cevabı da sırf bu açlığımı gidermek için lazımdı. Muradıma erdim, FUNDA ÖZŞENER (tıkla bakiim) oldu. Funda, lisedeki tiyatro maceramız sırasında tüm ekip içinde, ne için orada olduğunu bilen tek insanevlâdı idi. Tamam oyunla birlikte virüsü kapan iki üç kişi daha oldu ama ben ve diğer erkek taifesinin tüm derdinin derslerden kaçmak, sene sonuna kadar okulda kızlara hava atmak olduğu düşünülecek olursa.. Gayet ciddi ve  aklı başında bir üyemiz idi. Başlarda bize tuhaf gelmişti bu hali ama sonra alıştık. Okulu bitirince hemen gidip tiyatroya kapağı atmadıysa da sonradan Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne Sanatları Bölümü Dramatik Yazarlık mezunu oldu. Bununla da kalmadı bir de lisansüstü eğitimini tamamladı. Van Yüzüncüyıl Üni. Güzel Sanatlar Fakültesi' nde Yardımcı Doçent idi. Meğer basmış istifayı, dönmüş İstanbul'a. Yapar, Funda bu... Millet oyun yazılmıyor basılmıyor derken onlarca oyun yazan, oyunları basılan ve sahnelenen ( arada bir de Dil Ödülü falan aldı ki, tam ayıp yani!) Funda Özşener İstanbul'daymış artık.. Yaratıcı yazarlık, dramatik yazarlık, senaryo yazım teknikleri ve eğitimi konusunda ders veriyor, Mitos-Boyut Yayınlarında editör, Vatan Kitap'ta yazıları yayınlanmaya başlayacak. Yaa işte adamın böyle ikiyüzüncü takipçisi olur n'aber... 
   Bizim lise, tuhaf bi' liseymiş... 


FUNDA ÖZŞENER

4 yorum:

  1. ben hala 199 takipçi görüyorum orada :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatım, şaka yapmayı seven bir arkadaş, takip etmeyi bıraktı sanırım. Ben yazıyı koyduğumda valla 200'dü.:))

      Sil
  2. bende 199 goruyorum! cok pis ters kose olmus yahu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri bana fena eşşek şakası yaptı sanırım.:))) verdiğim payeyi geri alsam olmaz, almasam ben böyle sazan gibi bi şey oluyorum.:) naapacaamı şaşırdım. Hani Funda umursamaz böyle şeyleri, yazıyı okuduğunda gülmekten telefonda konuşamıyordu. Napayım, gönüllerin ikiyüzüncüsü derim artık.:P

      Sil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)