5 Kasım 2012 Pazartesi

ŞANSLI ADAM

   Yazdım sildim yazdım sildim... beğenmedim, olmadı. Olacak gibi de değil; lafı dolandırmadan, uzatmadan, köşe bucak gezdirmeden yazmazsam.Hoş buraya yazmamın önemi var mı (ona yazıyorum zaten, gerçi bu ara ihmal ettim, doğrusu.) tartışılır elbette ama diyeceğim şu ki; yarın tam bir yıl oluyor.  Gerçi bu konuda biraz didişmiştik; ben bir kaç gün önce başladığını iddia ediyordum ama o kestirdi attı: 6 Kasım!.. konu kapanmıştır. 
   Ben şanslı bir adamım. Aval aval dolanırken karşıma çıktığı için. Rahatlıkla görmezden gelebilecekken gördüğü, çeneme saatlerce katlandığı, arada (gerçekten) huysuzlandığımda bir şekilde sakinleştirdiği için. Ama en önemlisi, gözleri bir sene sonra bile  parıl parıl parladığı için. 
      Hadi şimdi dağılın!

48 yorum:

  1. Sen burda nöbet mi tutuyorsun kızım? Yazıyı koymamla yorum yazman bir oldu.:P

    YanıtlaSil
  2. kutlu olsun .
    umarım o ışık hiç sönmez..
    nice senelere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efendim, teşekkürler ve saygılar. Bi de şu sayfanın zeminini beyazdan başka renk yapsanız. ALışmıştım siyaha.

      Sil
    2. yav içimiz değişmiyor, dışımız değişsin bari dedik ,
      fekat dikkate alacağım:)
      saygı bizden..

      Sil
  3. deminden beri ne yazacağımı düşünüyorum da... yok bulamadım. kelimeler yetersiz kaldı.
    şaşırdım. bu yazı gerçekten sürpriz oldu. teşekkür ederim canım, çok mutlu oldum, gözlerim parladı hatta :)))
    devamı yarın...
    :p

    YanıtlaSil
  4. Kutlu olsun efendim :)
    Nice yıllarınız olsun parıl parıl parlayan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aah ah.. size benimle uğraşmak için malzemenin kralını veriyorum ama değerlendiren nerdee.:)) gerçi bana da habire "teşekkür ederim" yazdırıyorsunuz, bu da az bişii değil.:P

      Sil
    2. Ne malzemesi yahu?

      1.yılınızı kutladık şurada.
      Neyi değerlendireceğim, Allaalla :)))

      Ben malzeme falan göremedim şahsen :P

      Sil
    3. ''Hadi şimdi dağılın'' var orada ünlemli münlemli :)
      Kovulmuşuz ama yine de cevabı merak edip gelen de suç :P

      Sil
    4. İyi iyi, fena değil.:))

      Sil
  5. oyyy. ne güzel yaaa. kutlu olsun. nice yıllara daha, hep beraber işallaaaaa :) he he heee. paylaşın bu mutluluğu bizle de.. ki paylaştın da zaten yani. diyecek söz bulamadım birader. o parıltı hiç kaybolmasın gözlerinizde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Şoför Melahat", ben sana bugün telefonda bunu demedim, başka şey dedim. Sen ona odaklan. Yazıktır yahu.:)))

      Sil
    2. bir de o melahat değil, nebahat.. cık cık cık yaaa...

      Sil
    3. Ha melahat,ha nebahat.. fark eder mi kaardeşim.:P

      Sil
  6. :)) hahahahahah

    şoför melahat diyor bana yaaaa. alllaammm.. kendimi çok kötü hissettim. şu doğal fotolarımdan ekleme zamanım gelmiş demek ki sosyal ağlara. masalara yumruk vura vura konuşurken aniden çekilen fotolarım :) ne kadar haklı olduğunu o fotolarımla daha iyi anlarsın arkadaşım :) bu arada direksiyon hocam da bana oyle demişti yaa. len 38 de geç mi olduki bir şeyleri öğrenmek için. hay allah. kafamı karıştırdın iyi mi? :)

    YanıtlaSil

  7. Gözlerinizdeki ışık hiç sönmesin Nice yıllarınız olsun sevgiyle dolu.

    YanıtlaSil
  8. hayirdir ne isler donuyor burda yahu :))

    YanıtlaSil
  9. Gözlerdeki ışıkların hiç sönmemesi dileğiyle nice yıllara...

    YanıtlaSil
  10. Vooooovvvvv, nice parıltılı senelere:))

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Şimdi Pia'dan itibaren yukarıya doğru üç kez: Saol Saol Saol.:P

      Sil
  12. ooyyyy ya bu bugüne kadar senin yazdıkların içinde okuduğum en güzel şey:))
    daha nice yıllara o zaman, hiç sönmesin o ışık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SBr, seni özel olarak ayırdım. Yavaş yavaş doğruyciim.:P
      Ne demek o, bugüne kadar yazdıklarının en iyisi?!! Nee diyon senn. Elime geçen, kitap, sigara paketi, cep telefonu, çakmak, defter, şu anda gelen bir bardak çay, çay kaşığı ve tabağı, küllük... hepsini fırlatırım kafana...

      Sil
  13. Bize de nice yıllara demek düşer o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak 7 Ocak ve Gülşah Elikbank.. Ben öyle mazeret, iş güç, yazıyordum yazacaktım, dinlemem. o zaman gel kutla ne kutluyorsan.:P

      Sil
  14. Şimdi damdan düşüpte evlensenize desem birşey olur mu?:))

    Sevginiz hiç bitmesin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım ne olabilir ki.. En fazla, damdan düşersin..:P

      Sil
  15. Kutlu olsun. Dur ben asıl onu kutlayayım sana dayanma yıl dönümünde:P

    YanıtlaSil
  16. Hahaha evlenin demeyi unutmuşum dur gidip diyeyim dedim pınar da demiş. Oy birliği ile (başka diyenlerde vardır bakamadım) evlenmenizde bir engel olmadığına karar verdik haydiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hıı var, kavuklu ile pişekar.. Pınarla sen yani.:P
      Diş macununu ortadan sıkar, çorabı üç gün giyip salonda bırakırım, yemek beğenmez cıngar çıkarır, gece anamgillerin evine gidip hayır duasını maailece almadan uyumam, yedi sülalem de İzmir'de yaşar. Yeter mi.:P

      Sil
    2. Hahahaha:)))
      Daha ne olsun.

      Sil
  17. Hey ben hangisiyim.:)

    Zaten sırracığıma yazmıştım,bu ihtiyarı nasıl çekiyorsun diye:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aynı soruyu soruyorum bazen kendime pınarcım :P

      Sil
    2. zevkinize kalmış, seçin beğenin alın.:P

      Sil
  18. aşk sürdükçe o gözlerdeki pırıltılar 10 sene sonra da aynen duruyor :) denenmiş tariflerdendir, darısı başınıza sırra kalem ile :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim, gezi yazılarını okuyunca fena halde kıskandığım kişi.. On yıl ha, kıskanmam için başka bir sebep daha.:P

      Sil
  19. gelin adayi sirra imis megerse, ben hakikaten birkac isik yili geriden takip ediyorum olaylari be yuh bana!
    muhabbetiniz daim olsun, daha nice yillara ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak ediyordum kim aşacak bakalım kavuklu ile pişekarı diye...öğrenmiş oldum.:P

      Sil
    2. hep laf hep laf baska bisey yok, allah sabir versin seni alacak hatuna :P baska da birsey demiyorum :)

      Sil
    3. hep laf hep laf! allah sabir versin seni alan hatuna :P baska da birsey demiyorum :))

      Sil
  20. Guzel seyler okumak ne guzel :-) daha nice nice yillara diyorum, araya girmemek icin ayrica yorum yazdim ikinize de sevgiler. Ha bu arada avram sana katlaniyo ya melek o melek :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. -Senin annen bi melekti yavrum..
      -ama, okuldaki din hocası diyooo kii, şeytan da melekmiş.
      -ben de o yüzden melek-ti dedim, evladım.:P

      Sil
    2. pilli petro, cennet varsa yerim hazır. o kadar diyeyim sana :)

      avram'a not: edepsiz :)

      Sil
  21. ahahah yine bile melek o tamam mı :P
    şeytan en güzel melek bence, keşke ben de olabilsem :P

    YanıtlaSil
  22. iyi ki varsınız.Umarım bir ömür boyu birlikte gözleriniz hep parlasın.Nice seneeleere:)

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)