13 Kasım 2012 Salı

ROMAN YAZDIM, BİR TANE

- Aa meraba.. (Eyvah, yandım!)
- Meraba, nasılsınız? Görüşemiyoruz, gelmiyorsunuz artık.
- Uzak kaldı orası malum, gidip gelmek zor oluyor. (Yalan, on dakikalık yol) Bi' de Erdoğan hoca, malum atölyeyi değiştirdi, okuma grubu olmaktan çıktı.  (Ne kadar kazulet varsa doluştu)
- Siz deneme yazıyordunuz değil mi? Devam ediyor musunuz?
- Yok ben sadece okuyorum, yazmıyorum.(Sizler yazıyorsunuz, bu utanç bana yeter)
- Ben de yazdım.. roman. Okudunuz mu?
- Öyle mii.. haberim yoktu, hayırlısı olsun. (Hass...)
- Dün Ahmet bey'e bıraktım, bakın burada.
- Hııı, evett ordaymış. Erdoğan hoca'nın yayınevinden çıkmış, evet. Okurum... bi' ara. (Çok beklersin)
- Mutlaka okuyun, inşallah beğenirsiniz.
- İnşallah. (Bkz TDK: Olmayacak dua)

  O sondaki inşallah diyen ben oluyorum...
 Ulen Erdoğan Baysal.. yatacak yerin yok senin. Hasan Efendi'yi Türk Edebiyatına kazandırdığın(!)   yetmezmiş gibi..

20 yorum:

  1. ha gayret diyaloğu biraz genişletin bir zaman öncesi, bir zaman sonrasına, sizinki de roman olacak:)
    valla millet boş durmuyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevap yazmıştım ama nasıl becerdiysem.. çıkmamış. Daha yoruma cevap yazıp yayınlamayı beceremeyen ben, saf bir romancı(!) olucam öyle mi.. Yapma bunu insanlığa.:))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Severim seni, yazık olur.. okuma.:P

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Öf ki ne öf.:)) Yahu ben anlamyorum; Yekta Kopan bile tutup da tercih yapmam gerekse, yazmayı bırakıp sadece okur olmayı seçerim diyebilecek kadar aslolanın okuma tutkusu olduğuna işaret ederken... okumayanların eline kurşun kalem geçer geçmez yazmaya(!) girişmelerini... şart mı abicim? Hadi yaptın, şart dedin kabul; ya bari mütevazi olun. Sırra, -aaa kadına alenen inşallah dedin, diye gülme krizine girdi. Yahu, kibar davrandım, ya parantez içindekini deseydim?..

      Sil
  4. İnsanlardaki nasıl bir özgüvendir. pes vallahi.

    Siz sırra ile ben bilmem eşim bilir e katılsanıza. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o ne yahu? Benim bilemediğim bir şeyi (Ki çok çok çok azdır) Sırra mı bilecek? Pueehhh.:P

      Sil
    2. nilhancım adı ters bir kere o yarışmanın. o ne bilecekmiş, tabii ben bilirim :p

      Sil
  5. Buraya yorumcuğumu yazdıktan sonra kitap okudum: Calvino'nun o meşhurrrr kitabı. Kadın okurun orada bir paragrafı var ki senin-benim dedğimin Calvinocası(yani daha güzel ifade edilmişi). Hah dedim sonra, kızım sana söylüyorum gelinim sen anla türünden; bırak şu kalemi Narda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçmalama, sen sakın bırakma. Yaz hatta. Ammaa K ile başlayıp U ile biten, zıpzıplayan hayvan adı ile aynı adı taşıyan o yayınevinden uzak dur.:))))

      Sil
  6. Bir de bu ülkede kitap basılmıyor derler...baksanıza okuyan yok! :==)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç azizim.. Terbiyesizlik bende! (Abi sen onun benim gibi zamanında öykü diye yazdığı şeyleri okumuş olsaydın... Allahım Allahım)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. YAzmış kadın... kıskanırım.:P

      Sil
    2. geçen yaz odamda oyalanırken defne serra geldi. elinde bir kağıt, yüzünde tuhaf bir mutluluk... "halaaaa" diyerek (sen onun hala kelimesini nasıl tonladığını bilirsin) elindekini uzattı. aldım; "bu ne?". "sana mektup yazdım" dedi. açtım, yer yer karalanmış bir beyaz kağıt. dünyanın en güzel mektubu. 3 yaşındaki defne serra yazmış mı, yazmamış mı şimdi? yazmış kardeşim, hem de mis gibi yazmış :P

      Sil
  8. İçimdeki kitap yazma aşkı sona erdi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhsan.. Okursam, okuma zevkimden olurum.. asıl kabus bu.:P

      Sil
  9. İnşa Allah = Yap, inşa et Allah demek ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşimiz Allah'a kaldıysa.. diye de bir söz var ama.:))

      Sil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)