29 Kasım 2012 Perşembe

MAROON IS, No 1.





  

   Kuruldu, kurulacak; oldu, olacak derken faaliyete geçmekle kalmayıp bunu bir de manifesto ile duyurmuştu www.maroon.com.tr. Bir ay kadar önce oylaması başlayan, Hürriyet Gazetesi 2. Bumerang Ödüllerinde  önce ilk üçe kaldı; bu gece ise, kategorisinde birinciliği göğüsledi. 

  Bir kişinin hayali olarak doğduğu günden bugüne kadar sanırım üç yıl geçti. O bir kişinin, odasına kapanıp saatlerce, sabaha kadar tek bir imaj üstünde çalışmasını izlediğim çok zaman oldu. Bazen ekranda yaptıklarını anlatırken gerçekten dinledim, bazen dinlermiş gibi yaptım. Teknik konulardı ve ilgimi çekmiyordu, yalan söyleyecek değilim. Bumerang için yarışmaya soktuğunda siteyi, pek umudum yoktu. Sonuçta bir yarışma ve yeni faaliyete geçmiş bir site... Teknik konuları bilmemenin kurbanı olmuşum, farkında değildim. İlk eleme sonuçları açıklanıp da üç finalist arasında adı yazılınca, hele bir de diğer adaylara bakınca.. olacak bu iş dedim. Denk geldiğim, takip ettiğim bloglardan, yazıları yönlendirmek dışında pek bir katkım olmadı. Bir iki yazımı koymak bir de. Bundan sonra olacakları merak ediyorum; teknik olmayan ayrıntıları her zaman severim.



7 yorum:

  1. Kendisini çok çok tebrik ediyoruz...
    Hak edilmiş bir ödül gerçekten...

    YanıtlaSil
  2. Kendisi şu anda, İstanbul Hilton "Convention Center" da hoplayıp zıplamak ve beleş içkileri götürmekle meşguldür muhtemelen; bi ara konuşabilirsem, iletirim.:))

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun ve tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen şimdi onu boşver.. "I'm watching you!".. Anladın sen onu.:P 10 Aralık ve 7 Ocak.:))

      Sil
  4. 1.'liğe ben de şaşırdım desem yanlış olmaz. Her şeyden evvel 1.'ciyi seçerken düzen yaparlar diye düşünüyordum, ki öyle olmadı ve utandım :)

    Bu durumda neyi öğrenmiş olduk? Bumerang ödüllerinin gerçekten emek sahibi olanlara ulaştığını :) Bundan sonra olacakları cidden merak ediyorum. İyi şeyler olur umarım.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz önce tlf da konuştum. yeni ayılmış daha.:) Bundan sonra sekreterimden randevu alın, diyor terbiyesiz.:P

      Sil
    2. Bana da "sen kimsin, adın neydi?" falan yaptı.. çok terbiyesiz :) beklediğimiz bir sonuçtu bu. şaşırmayalım.. :P

      Sil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)