7 Kasım 2012 Çarşamba

DENİZ MORALIGİL, İMZA GÜNÜ

    Bir derdi vardı Vladimir'in, ne olduğunu kendisinin bile bilmediği, yazının ışığı ile aradığı. Bazen keskinleşen bazen hırçınlaşan; düşünen, düşündüren kaleminin gizli köşelerinde kalan hikayelerini tadımlık okuyabildiğimiz ama bir gün o öykülerin biriktiği dosyanın tozunu alacağını içten içten düşündüğümüz adamdı Deniz Moralıgil, nam-ı diğer Vladimir. Dosya etlendi, kanlandı canlandı, "Gölge Falı" adını aldı... boy boylanmış, toy toylanmış olarak 10 Kasım Cumartesi günü arz-ı endam edecek. Yer Kanguru Sanat Merkezi saat: 16:00- 17:30. Sözünü aldığımız için ağzımızdaki baklayı da ıslanmadan çıkaralım: Ocak ayında da Pazartesi Söyleşilerinin konuğu olup, söyleşecek konuklarla. Bir derdi var Vladimirin, derdini anlatacak bizlere. İstanbul Kitap fuarına da katılacak, İstanbul'dakilerin haberi olsun.
      İkinci, üçüncü, dördüncü baskılara inşallah.

15 yorum:

  1. Arkadaşım çok sağol, çok teşekkürler iyi dileklerin temennilerin için. hayırlı olsun bakalım. heyecanlıyım, bakalım Çok sağol gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek... Son günlerin (benim için) en güzel haberiydi kitabın basımının tamamlanması.:) Kııızz Nagihan.. sıra sende.:P

      Sil
    2. Ne guzel bi haber bu, bize de bir adet kitap edinmek duser o halde :-)

      Sil
  2. ben çok mutlu oldum.Tebrik ederim Vladimiri.

    Nagihan kim.?

    YanıtlaSil
  3. ben 10.,15. basımlara demiştim :))... Evet Nagihan kim?

    YanıtlaSil
  4. Hadi bakalım.. fırsat bu fırsat; Kimm bu Erol Egemenn olayına çevireyim ben bu işi. Kİmm bu Nagihannn?.:P Sahi Nagihan, kimsin sen?:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yorum yazarken tam da aklımdan geçen EGEMENdi :)) anladığım kadarıyla N.Narda Nagihan oluoyr bu durumda :)))

      Sil
  5. Bir ben var bende benden içeru :p

    Öhöm öhöm,abartmışsınız efem. Hani son günlerde toparlamaya çalışıyorum birşeyleri ama odaklanma sorunu var biraz:p

    YanıtlaSil
  6. "nagihan kim?" güzel soru. nagihan kim değil ki arkadaşlar? hepimiz nagihanız :P

    denizcim buradan da tebrikler. avram'a katılıyorum, son günlerin en iyi haberleri listesinde birinci oldun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok sen sırra olarak kal, diğerleri nagihan olabilir.:P

      Sil
    2. hepimiz sırrayız, hepimiz nagihanız :P

      akşam yemeği yemedim hala, ondan oluyor bunlar. normalde gayet normalim biliyorsun ki...

      Sil
    3. Hanım hanım.. sen dellendin galiba.. git bi şeyler atıştır ve lütfen tek ol. (ben bi senle başa çıkamıyorum o kadar sırra ile nasıl başa çıkıcam)

      Sil
  7. Ne guzel bir haber bu boyle, pek sevindim keske orlarda olsam da katilabilsem... tebrikler Vladimir

    YanıtlaSil
  8. Şansı açık olsun Viladimir'in.. Umarım derdini anlatabilir şu tuhaf hayatta..

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DUYURU (7) DÖNEN DÖNENE (1) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SİNEMAYA DAİR (11) SIZINTILAR (6) SON ÇALIŞMA (1) SURATINA SURATINA (1) SÖYLEŞİ (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23)