22 Ekim 2012 Pazartesi

Faaliyet Raporu

   Tamı tamına oniki gündür yazmamışım? Çok mu?... bilmem, yazmamışım işte. Hayat durmuş mu? Hayır. Oniki gün içinde; İstanbul'a gitmişim, oradan Ankara'ya geçmişim, İzmir'e dönmüşüm; Sırra'nın gecesine kabus olup girmiş, evde kalan son buğday kırıntılarını da yemişim. (Bak şimdi, gördün mü edepsizliğimi..)  Arada bir kaç kitap okumuşum, Vus'at O. Bener ile boğuşmaya karar vermişim. Yapmışım işte bir sürü bi'şey. Canım sıkılmış, can sıkmışım, kızmışım kızdırmışım, başım ağrımış, baş ağrıtmışım... Bunları herkesin yaptığını (Sırra'nın son buğday tanelerini yemek dışında) düşünecek olursak sıradan bir oniki gün geçirmişim demek ki. Haa, unutmadan galiba benim parmak işareti işe yaramış, oniki gün içinde savaşa girmemişiz. Ama savaşkarşıtlarını plastik kurşun ve gaz bombası eşliğinde kolluk kuvvetlerine dövdürmüşüz. Büyük başarı, atlamamak lazım. Bayram gelmiş amma benim neyime. İhtimal ( ihtimal değil kesin) evde yatacağım, k,tap okuyacağım b.sayardan artık dizi mizi ne bulursam izleyeceğim. Nöbetçiyim yani. Az biraz sıkıştırın da eldeki notları kayıtları temize çekeyim; yoksa tembelim bu aralar.

12 yorum:

  1. özlemişiz ya (yalandan kim ölmüş:))

    bütün bir yazdan beri yazamadın şu incelemeleri ya, ne diyim ben sana artık :p

    nerede yayınlayacaksın orada okuyalım bari:p

    kızcağızın iliğini kemiğini sömürdün demek, Sırra, en kısa zamanda mutfağa kilit takıyorsun canım :p

    YanıtlaSil
  2. Yalandan ölen mi olmuş?!!
    Efenim, yazdım yazmasına da.. deftere yazdım. sorun şu ki, defterdekleri temize geçmem, sağını solunu çekiştirmem lazım. İşte elime alıyorum, seviyorum okşuyorum arada okuyorum sonra... Sonra birden, kim uğraşacak ki diyorum. Ne içinkiyi de ekliyorum peşine. Amaan eksik kalsın, arada deftere göz atıyorum işte, salla gitsincilik siniyor üstüme. Sigaramı yakıp alıyorum elime herhangi bir kitabı. Unutuyorum.
    Yahu, kim kimin iliğini kemiğini kurutmuş. Asıl o beni bi deri bi kemik bırakıp öldürecek.:P

    YanıtlaSil
  3. sen de mi niçin diye soruyorsun...zaman zaman ben de :)

    hatunlar dayanışması, o haklıdır :p

    neyse, hoş geldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla okumak daha keyifli. Hele bi de Sırra ile okuduklarımı(zı) çekiştirmek daha da keyifli.:) Yazan yazsın kardeşim ben bilmiş bilmiş okuyayım diyorum ama... Neyse hoşbulmuşum.:)
      not: Tamam dayanışın, imeceleşin ama bu kadar da abartmayın, yoksa açlıktan ölücem.:P

      Sil
  4. zaafiyet geçiricen sayemde maazallah :p

    nardacım teşekkür ederim dayanışma için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bir eylem planı belirlesem fena olmaz. Hem ünlü olurum, hem de hiç olmazsa bir şeylerin sesini duyurmuş olurum. Nasıl olsa ölüm orucundan farksız olacak.:P

      Sil
  5. amaan huysuzluğundan bişi kaybetmemişsin sorun yok :)) iyi bayramlar madem :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anaa senin yorum arada kaynamış, ileti olarak gelmedi ya da geldi araya karıştı onaylamamışım. Yoksa hayatta atlamam.:)
      Herkesin çekici bi yanı vardır. Benimki de huysuzluğum.:P

      Sil
  6. olur öyle....

    (şu çok iyi yalnız: "GERÇEK EDEBİYAT GÜVENİLİR VE GAYRETKEŞ GÖREVLİLER TARAFINDAN DEĞİL, ANCAK AYKIRI VE ASİ RUHLAR, ÇILGINLAR VE HAYALCİLER TARAFINDAN GERÇEKLEŞTİRİLEBİLİR. "
    (Hayalci kısmı hariç:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer ki fazla uzun ama can sıkıcı değil. Bartlemy Sendromu galiba..
      ( Bence o tanımlamaları yekbaşına değil yekpâre okumak lazım. O zaman hayalcilik de olmazsa olmazlarından birisi olur. Adamın 1920 lerde "BİZ" gibi bir bilim kurgu yazmasını başka nasıl açıklayabiliriz ki.)

      Sil
  7. bayram gelmiş neyime? hiç işim olmaz. düşündük şehir dışına bir yerlere mi kaçsak diye, ama sonra vazgeçtik.. geç kahvaltı yapmak ve tv karşısında mayışmak daha eğlenceli bir fikirmiş gibi geldi.

    12 gün yazmadın diye hayat durmadı ama, biz seni özledik yaniiii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tek şeyden eminim, o da hava raporlarına baktıktan sonra gezmekten vazgeçmiş olduğun.:P
      Tamam siz özlediniz de.. ben kendimi özlemedim ki.:P

      Sil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)