22 Eylül 2012 Cumartesi

SENİ SEVİY...

        Bi ağzımdan güzel söz çıkmamış blogda. Bi latife bile etmemişim. Yüzüm gülmemiş, hep bi çemkirme hali, hep bi söylenme, huysuzluk varmış üstümde. Gün yüzü göstermemişim... Kakılmışın önde gideniymişim. Bunlar aklımda kalanı, dahası vardı da Allahtan internet gitti, yayın kesildi. 
       Duy da inanma, ahali! Duy da İNANMA!... İnanırsan sana da saydırırım ahali, haberin olsun. Madem güzel bi söz çıkmamış ağzımdan burada, bugüne kadar; madem bir çift güzel kelamım olmamış.  Mümkün mü, durur muyum buyrun; iki çift güzel söz...

     

38 yorum:

  1. ay bi seni seviyorum bile yazamamış. beceriksiz adam :P

    YanıtlaSil
  2. Ahaha sırrakalem ne guzel soylemis :-) avram bi soz vardi yerim dar yenim dar vs li dizemedim simdi heh ondan iste sen eskisin bilirsin :-P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynısını şimdi ben dedim pilli petro :))
      geline oyna demişler yerim dar demiş, yerini genişletmişler yenim dar demiş :P

      Sil
    2. Oynamaya niyeti olmayan gelin... o cümlenin aslı budur Pilli. Bi senin Doktor yok ortalıkta; asıl yerim dar diyen Sırrakalem. İnanmazsan ona sor.:P

      Sil
  3. Heh sen cok yasa sirrakalem iste soz odur :-) dr bana kizdi sesimi cikarmiyorum. Ben bilegimin ustune dusup dokulari zedeledim de öldum sanki ona kizdi :-P pistim ben de :-)

    YanıtlaSil
  4. Avram bey, ben yine yakalandım mı acep yazıp sildiğim bloglarım silsilesinde? Nokta atışının böylesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinikle yakalandın. Hatta hamle bile yaptım yorum yazmak için ama erken davranıp silmişsin.:)))

      Sil
  5. İyi de usta yanlış saat bile günde iki kere doğru zaman gösterirmiş hiç mi hakları yok ne dersin bu sözlerin :D

    kaşınan çay ve simit :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peehh. Eskiler bile bunu yaparsa; Yıkıl Sezar!:P:P

      Sil
    2. çay ve simit, asıl kaşınan avram. ben durduk yerde demedim ki hep çemkiriyorsun blogda diye. o kısımları anlatmıyor hiç, işine gelmiyor :))

      Sil
    3. Yok yok şaka yaptım usta kıyar mıyım hiç sana ben :))

      Sil
    4. Blog benim sayfa benim, işime geleni anlatırım işime geleni çarpıtırım. Kuyruğu her daim dik tutarım olmadı çamura yatarım.:P

      Sil
    5. herkes kendi çöplüğünde, diyorsun yani. oldu o zaman :)))

      Sil
    6. avram bu sırrakalem :)

      Sil
    7. Benim çöplüğüm senin çöplüğündür.:P

      Sil
    8. vay be dilim tutuldu, ne diyeceğimi bilemedim şimdi :))

      Sil
  6. hep bahane hep bahane!! :)))
    bu kediler daha once de var miydi arka planda? ben yeni mi farkettim yoksa?!
    bak kedi severlikten kurtardin bu sefer usta ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey maşallahh. Epeydir var o kediler.:))
      Aa bak, kedileri sevmesem bile (ki severim); bir şaşı kedi sayesinde başladı her şey, nasıl sevmem.:P

      Sil
  7. herkes farkında ne kadar nemrut birisi olduğunun. canım sıkkın epeydir, sana sarayım bari dedim.

    karikatür de hoşmuş.. epey de anlamlı. çıkarttığım anlamda şunu öğrendim.. kıç kadar yere deve tabanı harflerle yazılmazmışşşşşş. arada paylaş böyle faydalı şeyler de ufkumuz genişlesin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerem Nemrut benim.:P
      Nasıl baktığınla alakalı bi kere. Kadın kısmı aynı o balkondaki gibi, k.ç kadar yer olarak bakar olaya. Oysaaa, o kıç kadar yere kocaman bir şeyi sığdırmaya uğraşacak kadar büyük demek ki, demek aklınıza bile gelmez. Peehh.:P

      Sil
  8. Yalnız millet ne kadar meraklıymış laf sokmaya :) "Nemrutum" lafının ağzından çıkması için pusuya yatmışlar meğerse :)) Ben sesimi çıkarmıyorum abi. Valla... Şey, belki de... Tamam tamam sustum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa İhsan. Bu işler böyle işte. Kendileri başa çıkamayınca fırsat bu fırsat. Alışığım.:))

      Sil
  9. hah hah, çok güldüm bu karikatüre, adamcağız çok uğraşmış ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihayet emeğe saygı gösteren birisi.:)

      Sil
  10. bir kızılderili atasözü şöyle diyor..ben herkesi sevdim ama şimdi saçlarım bembeyaz... :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah, tam bana uygun-muş. Saçlar bem-e yakın beyazlıkta, nitekim.:)))

      Sil
  11. Hey Avram sen bide şişmansın nasıl sığacaksın o eve.
    Kilolu mu deseydim acaba.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarrrr. Sen bana savaş mı açıyorsun?:P:P

      Sil
  12. Ben senin iyiliğini düşünüyorum.
    Bunca yıllık blogdaşlığımız var.
    Cık Cık ,iyilikte yaramıyor.

    YanıtlaSil
  13. ustam kahvaltı:
    1-2 dilim tam tahıllı ekmek
    peynir,5 adet zeytin
    domates,salatalık sınırsız
    (peynir yerine yumurtada yiyebilirsin.haşlanmış veya çok az yağ ile yapılmış omlet)
    çay şekersiz olsun.
    Anlaştık mı?
    hergün başına ekşirim ona göre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adam öldürmeye tam teşebbüs.. Hadi canım hadi..

      Sil
  14. püüüüü bari bunu tam yazaydınn, huysuz aksi insan olduğunu sonunda anlamış diye okuyodum ki yazını, bi de ne görim, yine aynı tarz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak SBR; tamam biliyorum İtalya'ya gittim, hayatın anlamını buldun, Nirvana'ya ulaştın (henüz bilmiyorsun ama öğreneceksin. O da gay)... ammavelakin hâlâ tez yazmaya uğraştığının farkındasın dimi?

      Sil
  15. Bak usta,gitgide şişmanlayacaksın ve yürüyemez duruma geleceksin.
    Herkes yolda yürürken sana bakacak,çocuklar annelerine anneee adama bak diyecekler.Alay konusu haline geleceksin.Bazıları da birşey istediğinde
    az yede bir hizmetçi tut felan diyebilirler.Arkadaşların sana hep kilolarınla ilgili espiri yapacak.Sen hiç şişmanların hayatlarını tv de anlatırken duymadın mı?
    Mesela o çok beğendiğin yazlık tişörtü hiç giyemeyeceksin.
    Hele kışın paltoyla olan görüntünden hiç bahsetmeyelim.
    Ha usta önemli olan insanın iç güzelliğidir yalanlarıyla avutanlara hiç inanma.Ne demiş hoca Nasrettin ye kürküm ye.Ama sen yemeyeceksin usta.Bak usta kabusun olurum.Yap diyorum tamam mı?Listeye uyamıyorsan yediklerini miktar olarak azaltmalısın.Herşeyden ye ama az ye.
    Benim tepemin tasını da attırma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi steve wonder taklidi yapabildiğimi söylemiş miydim?

      Sil
    2. Bende charlie chaplin yapıyorum.Konuşmasamda anla sen:))
      http://fycharliechaplin.tumblr.com/post/2697934244
      Allahaşkına şuraya baksana:))

      Sil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)