20 Eylül 2012 Perşembe

İSTANBUL GÜNLÜĞÜ- 2

    Nem, kapalı hava, dün akşam yazdıklarımı silme becerisi göstermem... yazasım yok. Oysa Taksim- Harbiye diye başlayıp Manuscka' nın nefis sesinden Rus Halk ezgilerine getirecektim lafı, silinince olmadı.  Son gelişimde yine Hollanda Başkonsolosluğuna yakın bir yerlerde, akordeyon eşliğinde söylüyordu. Oysa bu yaşında, tundranın arasındaki kasabasında torun büyütüyor olması lazımdı.           
   Taksim bildiğin Taksim. Benim için tek güzel değişiklik Galata Mevlevihanesini sonunda açık yakaladım yarın belki gezerim. Olmadı cuma günü.
    Asuman Kafaoğlu Büke' nin Akmerkez'de workshop tarzı bir çalışması olacak: Romanın öyküsü üst başlığı ile. İki hafta boyunca, haftada iki gün. Hazır buralardayken ona gideceğim. Notlardan dişe dokunur bir şey çıkarsa belki yazarım belki yazmam. (Hay gecenin şu saatinde, müzik setinin sesini sonuna kadar açıp üççyüzzz beşşyüzzz dinleten adamın ben...)

12 yorum:

  1. evliya olup dönersin sen şimdi başımıza!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönmem ben! Dönmeden olurum Evliya!

      Sil
  2. üçyüzbeşyüzzz...devam :):):) o zaman :) keyifli geziler dilerim size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turistik gezi değil, işşş iş.:)

      Sil
  3. sen epey bi İstanbuldasın anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  4. istanbul güzel şehir
    lakin geziyorsa insan
    yok yaşayamam ben orda
    hem de ben
    ayarsız enerji ben..
    ama
    yaşayamam ya
    valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de.. gezme kısmı tamam da yaşanacak şehir değil. Bir de iş için gelmeyeceksin.

      Sil
  5. sen daha buradasın anlaşılan baksana hava da bozdu sayende :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kşın kar kovalmıştı bu sefer yağmur. Sebep ben miyim yoksa hedefi ben miyim çözemedim.:P

      Sil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)