5 Eylül 2012 Çarşamba

ÇATLAYABİLİRSİNİZ...

     Yedinci Gün'ü okuyorum. Calvino'nun Amerika Notları'nı beklemeye aldım. Önce İhsan Oktay; kaç senedir bekliyoruz. Aslında, meraklısı olan her okur zaten çoktan edinmiş, okumaya başlamıştır eminim. Kitap üstüne bir şey yazacak da değilim, okuduklarım bana kalsın. Hoş, kalmazsa Sırrakalem.. Neyse konumuz bu da değil.
      Tek söyleyebileceğim, elinizde ne varsa bırakın ve hemen alıp okumaya başlayın.
  
      Ben sırf şu yandaki fotoğrafı koyup, hepinizi sinir etmek için yazıyorum bu yazıyı. Fesatlığınızdan, hasedinizden, çatlayabilirsiniz. Orta yerde ve tam orta yerinizden, hiç çekinmeden...

11 yorum:

  1. Çatladım. Kitabı hemen okumicam işte:)

    Gizli not: Kitabı aldım. Masada demleniyor. Yedinci gün okumaya niyetlyim. O zamana kadar kıskançlığım nasılsa geçebilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaklaş kulağına bi' şey fısıldayacağım: Hemen oku! Sonra nasıl olsa bir daha okuyacaksın.:))

      Sil
  2. Çatlakla ilişkilendirip hemen koştum geldim ama bizim gibi çatlaklarla ilgisi yokmuş durumun:) Diğer anlamıyla ben çatladım cidden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh işte insanı en mutlu eden an. Amaca ulaşma anı.:P

      Sil
  3. çok kötü çıkmışsınız ikiniz de. çatlamadım. aksine o fotoğrafta olmadığıma şükrettim :P

    YanıtlaSil
  4. blogda yazdıklarından bilmesem sırraya inanırdım ben:)))

    ne ara girdin bu postu be,postu sermiş sayın yazarın yanına, oh, bi de elaleme nispet....eyi bakalım, gün olur devran döner :p

    YanıtlaSil
  5. Mevzuu bahis İhsan Oktay Anar oldu mu, hemenn milletin burnuna dayarım bu fotografimizi. Pek bir samimi ve pek bir yakinizdir. Hatta, ola ki bir gün seçim falan olursa kullanmayı bile düşünüyorum.:P Kaldı ki bu fotografimiz, henüz anason şerbetini yudumlamadan önce çekilmişti. Bir de şerbet içildikten, Karaflar boşaldıktan sonraki samimi halimiz surete dönüşmüş olsaydı, Diyarbakır karpuzunun buz kaynak suyuna bırakıldıktan sonra meydana gelen çatlama seslerini aratmayacak sesler gelirdi sizlerden.:P

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)