24 Ağustos 2012 Cuma

DÖNEN DÖNENE

   Dönüyorlar ey okur! bayram bitti ya, seyran zaten kalmamıştı; onlar artık geri geliyor. Sırrakalem, kaç gün kalacağım belli olmaz, garajda arabadan iner, dönüş otobüsüne bile binebilirim dediği tatilinden üç gün sonra hostes koltuğunda geri geldi. Geldi ama ne geldi; ders saatileri birbirine girdi, misafirleri kapıda kaldı, sınıf derslikte değil kafeteryada toplandı. Neden? başlama saatlerini karıştırdı da ondan. Aslında fiksledi. Altıda da başlasa, dörtte de başlasa onun için fark etmedi, beşte başlattı. Olan bana oldu tabii, kimseye değil. İnşallah yarın tutturacak. 
    Bir aydır kayıp olan SBR (rivayete göre, venedikte bindiği gondolun sürücüsüne kaçmıştı) kendini yorumlarda belli etti; sıkı durun yakında İtalyan modası, Roma dondurması konulu yazılara gark olacaksınız. 
    Yine aylar süren tatillerini bitiren blogcular, facebookcular kendilerini er meydanlarına attı. Örneğin mesela, Pandora- Mavinin Güncesi, Nehirİda, Karoshi...
     Bir de Amalth görünür gibi oldu amma onun naapcağı belli olmaz. Katmanduda 1.90, omzu geniş var denilirse gidebilir, geri gelir mi bilmiyorum.
    Unutmadan, twitterda ortalığı kasıp kavuranlar var. Biri nöbet dakikası sayıyor, öteki tatilimi uzattım hahaytt derken ertesi gün " nazar edenin dötüne nazar boncuğu monte olsun inşallah" diye saydırıyor.  Bunları doğrudan Allah (c.c) ye havale ettim. Gerçi o da haftasonu ve bayramlarda havale kabul etmiyormuş ama kayda alınmıştır umarım.

   
                                Dönen dönene ey ahali. Kaldırımdan yürüyün. Alimallah ezilirsiniz

40 yorum:

  1. işalla :p

    ya ne bileyim hiç 5'te başlayan dersim de yok halbuki... iki gündür dersim 5'te diye ya geç gidiyorum, ya erken...

    tatilden dönüş bileti bulamaz, hostes koltuğuna oturur, yol boyu tam karşından gelen güneşte pişersen olacağı bu... beynim sulanmış. dua et kendimi kaybedip şoförün üstüne atlamadım "sağda iki dakka dur, kendimi denize atıp geleceğim" diye :p

    YanıtlaSil
  2. Üçüncü "D ann R sefer-i hümayûn" kısmına girmedim bile farkındaysan.:P
    Hayır bari arayaydın da ben de yan masada derse iştirak etmek zorunda kalmasaydım.:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peş peşe geldik sayılır neyini arıycam :P
      "zaten arasam git benim yerime derse gir bari, ben hala yoldayım" derdim.

      d&r da bi şey yapmadım, çok usluydum. ondan diyecek bir şey bulamamışsındır.

      Sil
    2. 30 tane kitap alıp da" al canım, bunu da sana aldım" dedin mi hı, dedin mi?

      Sil
  3. ahahaha dolu dolu guldum sabah sabah Avram usta cok yasa emi :)))
    valla ben donmedim daha :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen dua et, Singapurdasın. Burda olup da o tatilleri yazıyor olsaydın görürdün.:P

      Sil
  4. Çok güldüm sabah sabah Allah iyiliğini versin emi :):)..Bende okeye dönüyorum nasıl olcak şindi ?
    :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neye yakalanmıcam :) anlamadım :)

      Sil
    2. okeye dönerken yakalanmayacaksın. nasıl okeycisin sen?:))

      Sil
    3. heee temam doğru didin :):):) ( yalnız cidden çok pis okey oynarım :) )

      Sil
  5. ahaha daha bi saydirma bekliyodum bak dogru demissin ne dengesiz kadinlariz yahu:-P

    nobet bitti sukur nerde kalmistik;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dün akşam neydi o haliniz toplu halde.. Almadovar'ın cinnetin sınırındaki kadınlarından beterdiniz hepiniz.

      Sil
    2. affet bizi :P bugünün bi de akşamı var du bakalım ne cevherlerimiz çıkacak :D

      Sil
  6. :) Bizse hep burdaydık nöbetçi blogger gibi :) Dönenler hoşgelmişler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinir olurum. tatilde ayaklarını ellerini çekip de yayınlayanlara. göz zevkimi bozuyorlar. az dönsünler, yavaş dönsünler.:P

      Sil
  7. Neyyyy aylar süren mi:)) Len 3 gün bayram tatili 7 gün yıllık izin hepi topu o kadar. yasal hakkım olanın yarısı bile değil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen dua et, o kadarla kaldım; senin kabahatin daha büyük.

      Sil
    2. hayatım orada boku bana atıyor da. sen de arada kaynadın işte :)

      Sil
    3. bi tek sana değil, kaç kişiye kaç kişiye...

      Sil
  8. ya ben buraya sabah yorum yazdım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kalp cerrahı değilim, efelenme bana, acele de etme; bekle sırayla yayınlıyoruz işte...

      Sil
  9. şuraya "önümüzdeki hafta bir hafta daha yokum, karayip adalarına gideceğim" yazsam küt diye gidersin de mi :)

    yok yok. kıskanma hemen. gitmiyorum artık bir yere. :) döndüm bennn, döndümmmm. çok dönmedim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salacak plajında, turşusuyu iç sen.:P

      Sil
    2. Ben çok döndüm sanırım midem bulanıyor:) Neden midem bulanıyor benim yahu? Dün akşamki yazımda benim de isim isim sizler vardınız ama çıkardım sonra.. emin olamadım dost musunuz diye:) yazının içeriği oydu yaa:) Döndüm döndüm:)

      Sil
    3. KAroshi bak açık seçik söylüyorum, sakın bana güvenme. ne zaman seveceğim ne zaman eneye şaplağı atacağım belli olmaz. Okudum dünkü yazını.:)

      Sil
    4. karoshi :) ahahah.

      her blogunda isim verenleri dost mu sanıyorsun? evet ben yazarsam falan dost ama Avram yazınca durum değişiyor. şüpheli bir durum söz konusu :) ahahahah

      dur seni arayayım da dost kim düşman kim dedikodu yapalım. demediğimiz komadığımız kalmasın :)

      Sil
    5. işte.. ben biliyorum da konuşuyorum. Karoshi'ye verdiğin yanıtı görünce anladım yine ne büyük bir kişilik olduğumu :)

      Sil
    6. Karoshim atlamışım mide bulantısını kusura bakma nolur. Neden bulanıyor ki canım yaa? Dikkat de ettiğimi sanıyordum Hay alla.

      hahah

      Sil
    7. Avram;
      benim de uçan tekmem meşhurdur:) Kimse kimseye güvenmesin hem öyle daha heyecanlı bir arkadaşlık ilişkimiz olur.. birbirimizin arkasından konuşuruz ohh keyifli keyifli:)şaplaklar.. tekmeler.. canlı tutarız:)

      Pandora;
      Sen yaktın beni, sen söndüreceksin şimdi de.. Terbiyesizsin evet:P Ben mesela hiç değilimdir hem de hiç.. dikkat etmişsin ama sen uyuduktan sonra belki bir şeyler olmuştur.. dolaba bakmadın neyse ki sabah:)

      Sil
    8. yaa benim diğer yorumum nereye gitti yaa? sabote etmesene yorumları..

      Sil
    9. yayınladık ya işte. yedi aylık mısınız kardeşim?

      Sil
    10. Karoshi çıldırmış olmalısın. Dikkat ettim evet. Yemek hazırlarken falan sıcak havadan dolayı bozulmamış ürünleri kullanmaya dikkat ettim ama sen maşallah konuyu nerelere taşımıssın. Tebrik ediyorum.. Kim terbiyesiz pardon?


      Avram..

      sen de kalkma şu pc'nin başından. :)

      Sil
    11. edep ahlak ne durumda yarabbim.:P

      Sil
  10. :))))
    ya ben de ciddi bi yazı okuycam diye açtım ki ne göreyim:) Gondolcu eleman şahaneydi, ama ben Roma'da kalmak istedim, Venedik bana göre değil:))
    Günlerdir yazasım yok valla, sosyal medya araçlarından uzaklaşma sürecindeyim sanırım, bugün bişiler yazcam hayırlısıyla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gondolcunun poposu yere yakındı ve ayrıca kesinlikle gaydi. Yapma etme, uzaklaşma yoksa ben kimle uğraşıcam.:P

      Sil
    2. :))
      hahaha tespite bak ya:)) yok yok benim misyonum da bu, siz uğraşın diye hayattayım zati:)

      Sil
  11. Boğazım ağrıyor sataşamıyorum yarın hatırlat ama:) Birgi de Birgiydi hani be pehhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birgivi türbesinin hemen üstünde bir bahçe var; akşamları restaurant gündüzleri ise nefis kahvaltısı vardır. Gerçi sana maydanoz yeter tabii.:))

      Sil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)