18 Haziran 2012 Pazartesi

KUŞUM BENİM



          Domatessuyu tutturmuş kuş çizin, diye. Benim elime cetvel verin, düz çizgi çek deyin, yamuk çıkar ortaya. Çizerek yol tarif etmeye kalkayım  adamı kutuplara yollarım, Sultanahmet diye. Son kez elime fırça ve boya aldığımda, Şeker Ahmet Paşa'nın bir resminin reprodiksiyonunu yapmaya kalkıştım, hoca emekliliğini isteyecekti, bitmiş halini gördüğünde. Kargadan başka kuş da tanımam kardeşim ama madem illa bir adet "kuş" isteniyor benden;  buyrun, kendisi en sevdiğim kuştur. Hayranıyım.

22 yorum:

  1. Halil ,bu çok tatlı.

    Yaa çizin hadi valla çok eğlenceli.:))
    Ayrıca sırrakalemde çizmeli ,bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap okumak da eğlenceldiir ama sen onu bir de yazana sor.:)

      Sil
  2. hahaha cok iyiymis :)
    yalniz boyle guzel kaytarilir istenen seyi yapmamak icin pes dogrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bu varken çizmeye ne gerek var.:P

      Sil
  3. :)))
    tembellik bu ama, yarışmanın kurallarına da aykırı, itiraz ediyorum bir karga olarak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana ne, ben yarışmıyorum yorum yapıyorum.:P

      Sil
  4. Çok güldüm be üstad, alem adamsın...

    Çizmek neyse de bak söylesem ben, böyle bir şey çıkıyor ortaya.

    Antalya bekler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söyleme kısmına hiç girme; ben playback yapıyorum.:P
      Arada Isparta, Burdur var; önce onlar çekilsin kenara.:)

      Sil
  5. Avram bloggerlerden biri zaten insanları çiz diye zorluyorsun dedi.Efendim sizde yazmışsınız böyle.
    evet zorluyorum şimdi sizi:))
    elime sopamı aldırmyın bak,falakaya çekerim.Çizim dedim,çizin,çizin.banane çizin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deli midir nedir.. Sen Sırrakalemi sıkıştır beni değil.:P

      Sil
    2. zaten kafam bozuk.
      sen çizme bir kuş bak ortalığı velveleye vermiyor muyum gör.
      sırracığımla arama girme:)

      Sil
  6. eklediğin videoya mı yoksa açıklama yazına mı daha çok gülsem bilemedim? :))))

    nerde lan bu aklı başında yazarlar? hem benim payıma neden aynı tür düşüyor yaaaa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkılmadın mı aklı başında yazılardan? Akıl başta kalıyor da noluyor? Bak ben Tru Blood izliyorum. Ortalık vampirlerden, perilerden, panterlerden, değişenlerden, kurt adamlardan geçilmiyor. Ohh miss...

      Sil
  7. süpermiş bu:) Bende beklerim.
    www.bakbuharika.blogspot.com
    Eğer kullanıyorsan Facebooktan da takip edebilirsin

    http://www.facebook.com/pages/BaK-Bu-HaRiKa-DeKoRaSyOn/447201555298044

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süperdir kuşum benim. Gelelim reklam kısmına: Dekrasyon ile ilgilenmem, o yüzden izleyeceğimi sanmıyorum. Facebook sayfası ile fazla işim olmuyor; gereksiz mesajlardan reklamlardan sıkıldığım için sadece haberleşme ve duyurular için kullanıyorum. Sosyal Medya üzerinden para kazanmak için yapılan çalışmalar ilgi alanımın dışında olduğundan, bari burada rahat bırakılmamız gerektiğini düşünen azınlık mensuplarındanım. Terbiye sınırları içinde kalmamı istiyorsanız lütfen bir daha yorum yazarken reklama giren kısımları kaldırın.

      Sil
  8. Ben resim dersinden nerdeyse bütünlemeye kalacaktım lisedeyken:) zar zor geçtim.çok şeker bir kuş:)

    YanıtlaSil
  9. bende tek yol tarif özürlü benim sanıyordum bende hiç yol tarif edemiyorum ya

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)