1 Nisan 2012 Pazar

NURDAN BEŞERGİL KEDİ' DE..




- Kim geliyor?
- Nurdan Beşergil...
- Nereye?
- Kedi Kitabevi'ne.
- Neden?
- Yeni kitabını yayınladı, hem sohbet de edeceğiz.
- Davetiyeli mi?
-Yok, herkes gelecek...serbest giriş..
- İşim çıkmazsa gelirim.
- Fena yaparım, kötü bozarım... Herkes dedik di'mi! 


     Hadi bakalım, bahane görmek istemiyorum!!!...  Ayy işim çıktııı, ayyy bilmem ne oldu...  Oldurturum hepinizi!!! Hazırlanın kardeşim, iş güç falan anlamam. Cumartesi toplanıyorsunuz...

12 yorum:

  1. tamam, ben geleceğim, kızma...
    nurdan beşergil

    YanıtlaSil
  2. Bir Sonraki Dolunay'ı alıp gelem bari, hani değerlendirme yazıma rast gelmiştiniz de mesaj yazmıştınız ya nette,o şahsı nadide benim felan der,kendimi tanıştırırım artık :)

    Tabii işim çıkmazsa.

    YanıtlaSil
  3. Siz gelmezseniz olacak olanlara önlem olarak, haftasonu Karaburun'da sığınacağım kuş uçmaz kervan geçmez bir yer buldum kendime. Muhtemelen bi' on yıl sonra çıkarım ortaya.

    YanıtlaSil
  4. Nagihan. Tamam önceki kitbı elbet getirebilirsin ammaa yeni, kitabını Kedi'de almazsan, çekeceğin var benden haberin olsun.. ayrıcda ne yazdım ben? İş miş anlamam! Kime söyledim sanıyorsun?

    YanıtlaSil
  5. Tırstım valla:)))

    O bir tarafa Nurdan hanımın ikinci bir kitabını zaten okumak isterim.Bu arada kendisiyle tanışabilirsek bonus olur. Her ne kadar karşılaştığım yazarlarla konuşmayı heyecandan beceremesem de.Bknz.2009 Tüyap İzmir Kitap Fuarı :((

    YanıtlaSil
  6. Gel gel, dostdosta sohbet olacak, heyecan yaptırmayız sana.:))

    YanıtlaSil
  7. hani derler ya "korkma, o senden çok korkuyor", işte hiç heyecanlanmayın, "o" sizden çok heyecanlanıyor.
    n

    YanıtlaSil
  8. ":)" işareti yapıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Yoldaş ben isterdim ama çok uzak:( Siz artık biliyorsunuz ne yapacağınızı ben dedim sırrakalemde:))

    YanıtlaSil
  10. Sen daha demeden, ben dedim Merak etme.:)

    YanıtlaSil
  11. Utanma şeysi ekleyecektim yokmuş:))

    YanıtlaSil
  12. bir gecede bir kitap biter mi? bitti valla.

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)