20 Mart 2012 Salı

KISA KISA- 4


          Hırsız değildi; ona "hırsız" diyebilmek için Ceza Yasasındaki tanımın yeniden düzenlenmesi gerekiyordu. Belki sahipsiz kalmış bir malı sahiplendiği söylenebilirdi ki bu da "etik olmayan bir davranış"tan öteye geçmezdi. Ahlakının sorgulanabilmesi içinse ne yaptığının biliniyor olması gerekliydi. Oysa bugüne kadar morga girdiğini ve  -işini bitirip çıktığı ana kadar geçen onbeş dakika boyunca- orada ne yaptığını gören olmamıştı. Morg görevlisi hariç; o da geçici körlüğünün tazminat bedelini sarı ve uzun bir zarfın içinde alıyordu.      


12 yorum:

  1. Şimdi ifinim tamam yazınız güzel..Hatta hepsi güzel..Dicek lafımız yok da Blog başlığınızın altındaki müstesna cümlelerin anlamı nedir? Çok merak etmekteyim zira:):)

    YanıtlaSil
  2. Dejavu; "Büyük işler yapacaklar belli olur, bense komiklik yapıyorum." Kapanda Üç Kaplan-Cabrera İnfante'den alıntı,Latince deyiş.

    YanıtlaSil
  3. Hah,şimdi de Latince'nin olanca asaleti ve görkemi sardı blog alemini:)
    Peeh, yakında güzel bir Türkçe yazısı döşeyeceğim ibret-i alem için:)

    Hikayeyi de yazmışsındır çoktan, kitaba koyacağım diye tümünü yayınlamamışsındır. Olacak o kadar:)

    YanıtlaSil
  4. Narda, kafamı bozma Küba İspanyolcasını da koyarım görürsün..
    Babababa... Kitap ve ben. Senden fırsat mı bulabiliyoruz, Melih Hocayı da kaptın elimizden.:)

    YanıtlaSil
  5. O deyişe aynen katılıyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. Yaparsın sen Usta,Eskimoca da koyarsın Paraguayca da:)

    Yalnız, abartma,ne kapması canım...

    Kitap yazma konusuna gelince,sır vermemeni anlayışla karşılıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Narda; Ben bunu iltifat olarak alıyorum, şişkin egoma ekliyorum. Ama sadece o kadar. Bendeki şişkin egoya soracak olursan alacağın cevap: Kitap da neymiş!? olur; şahsıma soracak olursan.. "elinin körü, bana mı kaldı kitap işleri" der.:)

    YanıtlaSil
  8. DeJaVu; katılınmayacak gibi değil.:)

    YanıtlaSil
  9. devam devam... sonrasını okumak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Sırrakalem.. biraz ilham rica etsem?:))

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)