5 Şubat 2012 Pazar

KISA KISA-2



      Efendim  geçen haftasonu, amatör lige düştükten sonra arkasından   lokma döktürüp cenaze namazı kıldırdığımız,  ama "Antepli İmam" tarafından 1.350.000 TL başlık parası ile alındıktan sonra bir de geçirdiği operasyon sonucu cinsiyet pardon isim değiştirerek zor bela  profesyonel lige dönebilen rakibimiz ile maçımız vardı. 3 tanesi 5 liraya satılan meşaleler ile şov yaptıklarını sanırken önce saatler süren soğuk işkencesi sonra maç sonucu (1-0) yetmezmiş gibi bir de İstanbul'a kadar yol olacak polis dayağı yiyen rakiplerimiz ile bütün hafta eyleşip durduk. Meşale şovları  Türkiye'de olay bize de kapak olacak diye beklerken bu arkadaşlar, bizimkiler sessiz sedasız öyle bir  iş yaptılar ki 'Dünya' şapka çıkarttı: QR kodlu pankart... Tabii o pankartta ne yazdığını burada açıklayamam ama hayırhah şeyler olmadığını az buçuk anlarsınız. Biz epey eğlendik, onların  bilemem.
  
         Bir kar yağdı haftaiçi, İzmir dellendi. Hem de ne dellenme. Millet haftasonunu perşembeden getirdi. eline havuç kapan sokağa fırladı, kardanadam yaptı. Kartopu yapmayı bilmeyenler özel ders aldı. Hatta, kayak takımını çıkarıp kayanlar bile vardı. Ciddiyim, adam kar takımını giymiş, ayağında kayaklar büyük slalomda dünya rekorunu kırmaya uğraşıyordu. Arabayı temizlerken komşu balkondan sarkmış fırça atmaya uğraşıyordu bana. Sanırsın, kedi köpek tekmeledim.Hayır, araba kullanırken kimse tepeme çıkmadı... Çok şükür.

       

          Almodovar'ın son filmi, İçinde Yaşadığım Deri... İzleyin izlettirin.
       

11 yorum:

  1. bu pankart olayına doydum. yorum yapmayacağım o nedenle amaaa kar güzeldi :)) çok mutluydum. harikaydı, şahaneydi, çocukken alınan bayramlık sevincinden daha bile iyiydi. niye küçümsüyorsun halimizi ankara'da yaşadın uzun zaman, bıktın diye. biz hevesleniyoruz. herkesin memleketi bembeyaz oluyor, herkes kardan adam yapıyor da, biz niye havuçları sadece salata için alıyoruz alla alla... :))
    filme gelince; yapmış yine yapacağını almodovar :)

    YanıtlaSil
  2. Pankarta doyman normal, ortalık kırılıp geçti.:) Yahu ben bir şey demedim, diyorum ya eğlendim diye amma insanların o halini görmek de eğlenceli oluyor. Çifte eğlence çıktı bana anlayacağın.:P

    YanıtlaSil
  3. pankartta yazanın ne olduğunu merak ediyorum! Lütfen msn yoluyla bana bir açıklama yapın :P

    YanıtlaSil
  4. 16 dilde, g.tepenin valide hanımlarının ne tür paşa kızı olduğu konusundaki bilimsel çalışma hakkında bilgi veriyordu.:P
    Orjinal halini görmek istiyorsan, QR barkod okuyucu program yüklü bi 3g kullanımı olan cep telefonun olman lazım. Program internette varmış. Barkodun resmini çek, programı çalıştır okursun.:))

    YanıtlaSil
  5. İlk defa bir filmi senden önce izledim:)) Fena halde beklentiyle açmıştım ama Fringe yüklemesinden mi bilemem beklentime yanıt vermedi. Müzikler inanılmazdı ben filmde en çok müziklere bayıldım.
    Ankara da kar hala kalkmadı mayısa kadar da kalkmaz sanırım:)

    YanıtlaSil
  6. Ebru ben filmi izleyeli bir hafta falan oldu.:))

    YanıtlaSil
  7. @Nehir İda, İzmir'e gelmezse film naapayım, mecbur netten ancak izleyebildik. Hayır komik olan şu: Afyon-Manisa'da gösterime giriyor, İzmir'e gelmiyor. Manisa'da Almodovar Hayranlar Kulübü olduğuna, Afyon'da da ninesi aslen Afyonlu olduğu için pek sevildiğine kanaat getirdim.:)
    @Maya: Niye, g.tepeli misin?:P Git hemen ileti kutuna bak.:))

    YanıtlaSil
  8. İzledim...

    çay ve simit

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)