16 Kasım 2011 Çarşamba

KEDİ KİTABEVİ

      Arada sırada (haftada 3 gün falan) takıldığım, haftasonları atölye çalışması yapıp arkasından kapı önü muhabbeti döndürdüğümüz Kedi Kitabevinin blog sayfası  açıldı. Tüm kitapları oradan alıyor olunca çare kalmadı, bir de kitap tanıtım yazısı siparişleri verilmeye başladı 'dokuzsekizlikninja' Ahmet bey  tarafından. (Burası benim sayfam, dilediğim kadar huysuzluk yapabilirim arkasından, kimse karışmasın)  Ahmet bey de mi kim? Kitabevinin sahibi sanıyor kendisini, oysa değil. 
 

                            Neyse, laf uzadı yine.. Blog sayfası açıldı çünkü Aralık ayında pazartesi söyleşileri başlıyor. Moderatör  Melih Ergen. Abi sen konuş yeter ki, konuş işte..dedirten yaşam filozofu.   Suya sabuna, etliye sütlüye dokunmayan 'mıymıy' işlerin memleketi olmaya başlayan cânım şehrimde, du' bi' dakka diyeceğiz. Çok mu iddialı oldu? BİZ BU LİGDE SOL BACAĞIMIZLA ŞAMPİYONLUĞA OYNARIZ!! Alın size daha iddialı bi laf...
 
     


          Çok hatta hiç satmayan KİTAP tanıtımları
                 Bulunamayan kitap siparişleri
        Duyulmasın diye elden gelenin yapıldığı etkinliklerin haberleri
                 Atölye çalışmaları
         İğneli fıçı kıvamında söyleşiler

Bu kadar şeyi kendimize saklayacak değiliz değil mi?  Çabuk, aşağıdaki linki tıklayıp takibe alın...
http://kedikitabevi.blogspot.com/





20 yorum:

  1. Aldık hemen takibe.. İzmir'e dönünce bu sefere yakın takibe hatta :)

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Deniz seni de alırız kapı önü sohbetlerinin içine.:) Aralık ayında söyleşiler başlıyor, Nisana kadar da devam etmeyi düşünüyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Kitap yazısı siparişlerine ben de yetişebilir miyim acaba?

    Ama okuduklarımı?

    YanıtlaSil
  4. "Ahmet bey de mi kim? Kitabevinin sahibi sanıyor kendisini, oysa değil."
    şu fotoğraftaki küçük kız sanırım asıl sahibi :)

    YanıtlaSil
  5. Şeytan çekici O. Hâlâ gülüyorum, sabah sabah yaptığı muzırlığa. Maymun etti beni. Sana da malzeme çıktı.:P

    YanıtlaSil
  6. Uğurlu olsun:) Ben de aldım izlemeye:)

    YanıtlaSil
  7. Heyecanla bekliyorum.Kitap anlatımlarınızı:)

    YanıtlaSil
  8. Avram, az önce takibe aldım, hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  9. evet çok eğlendirdi beni :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Nessuno, İzmir'e yolun düşerse bekleriz.

    YanıtlaSil
  11. Malzeme ben olunca eğlenirsin tabii.:)

    YanıtlaSil
  12. İzmir'de yaşadığım halde bu güzel kitap evinden bihaberdim. Yazık olmuş. Neyse, zararın neresinden dönsek kardır. Takipteyim.

    YanıtlaSil
  13. Ortak alanınız çok, sahibi defantastik edebiyat,kurgu bilim meraklısıdır.:)

    YanıtlaSil
  14. beni de alın beni de alın! benim neyim noksan?

    :))

    YanıtlaSil
  15. Kurtarılacaklar listesinin başındasın kızım sen.:)

    YanıtlaSil
  16. iyi bir şey dedin şimdi değil mi sen?

    YanıtlaSil
  17. Şüphe etmene bile kızarım..

    YanıtlaSil
  18. yoktu zaten. seni denedim :)))

    bir de rica etsem kedi kitabevi yorum penceresini pop-up yapabilir mi? yok yapamazsa eğer benim muhteşem yorumlarımdan mahrum kalacaklar da...

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)