13 Ekim 2011 Perşembe

RAKISPOR-ŞARAPSPOR'A KARŞI



  Bir zamanlar vardı.. bir türlü bitmeyen maçlardan-dı. 90 dakikayı göremediler..Ama Karşıyaka'nın yarısı, ellerinde ya rakı kadehi ya da şarap, sahanın kenarına dizilirdi. Arada, sahaya daldıkları da olurdu. Kavgalar, akşam kurulan çilingir sofrasında tatlıya bağlanır, "Kâmil"ler sahanın kenarında sigara tüttürür, karışmazlardı. Yeniasır haberini yapar, insanlar pür heyecan, bir sene sonraki maçı beklerdi.
  Kendiliğinden mi yoksa görünmez ellerin müdahalesi ile mi bilinmez, sona erdi maçlar.  Belki  Tekelin satışı protesto ettiler kendilerince belki de lakapları insansız kaldığı için.
 

21 yorum:

  1. Ben de senin yazılarını seviyorum.Neden diye sorarsan yazıların film şeridine dönüşüyor.Yazdıklarını görebiliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Aha bir yeşilaycı..:))

    YanıtlaSil
  3. yeşilaycı;
    çay deseydin bir alaka kurardım ama
    yeşilaycı?anlamadım bak bu sefer.

    YanıtlaSil
  4. E Papatya Çayı içenin, yeşilaycı olmasından daha doğal ne olabilir?:)

    YanıtlaSil
  5. Hem çayı, hem de şarapla rakıyı seviyorsak ne oluyor o zaman? :)

    YanıtlaSil
  6. şarapspora üye olmak hatta oynamak istiyorum :)))

    YanıtlaSil
  7. tamam rakı ,şarap içmiyorum ama doğu karadeniz liptonu sek içiyorum.Acayip yapıyor.Rakı halt etmiş:)

    YanıtlaSil
  8. aa süpermiş bu
    biraspor istiyorum ben
    ve hatta kafadan oyuncu olasım var birasporda
    ha futboldan anlamam, oynayamam falan ama
    olsun
    adı yeter :)

    YanıtlaSil
  9. @Parpali senin gibilere ortayolcu derler, sen doğru tribüne..
    @Pilli, tevellüdünü aldırman sonra zaman makinasını bulman lazım..
    @Domatessuyu; sen çay içmeye devam et azizim, ekol yaratacağın kesin..:)
    @Yazgüneşi; bira cila içeceği,nimetten sayılmaz bizde.:)

    YanıtlaSil
  10. Aziz mi Aziz kim yahu..?
    Ekol derken köşeyi döneceksem olurum ben Muhterem:)

    YanıtlaSil
  11. rakıspor ve şarap spor günümüzde karşılaşmalar yapsaydı hangisini tutardım bilemiyorum. çok ortada kalırdım. vazgeçilecek ya da ayrım yapılacak gibi değiller.

    YanıtlaSil
  12. votkasporu kurma niyetindeyim!

    YanıtlaSil
  13. @Pandora: Tipik Hocacı işte..Revizyonist değil misiniz?
    @Maya: Karşıdevrimci!!!

    YanıtlaSil
  14. Şimdi benim bildiğim rakı mezeyle içilir. Bunlar maça meze mi getiriyorlardı, anlamadım.

    Şarap da maçta zor, ben de bira içilmesi taraftarıyım. Şöyle soğuk bir bira, maçla iyi gider derim.

    YanıtlaSil
  15. Teessüf ederim Şule.İnsan hem, Taşkafa Erdinç'in akrabası olup hem de nasıl bilmez.:))
    Maçtan önce demleniyorlar. İlla ki meze vardır öncesinde. Devrearasında ise sek içiyorlar. ZOr tabii ama onlara sorun oalcağını sanmıyorum.:) Bira şişkinlik yapar. İzleyenler içerdi birayı.

    YanıtlaSil
  16. lakaplar insansız kaldığı için..
    ne güzel benzetme bu!
    ''içi boş sözler'' gibi sanki..o yoğunlukta ve ağırlıkta!

    YanıtlaSil
  17. Taşkafa Erdinç ile akrabalığımı ilan edip, cahilliğimi yüzüme vurduğun için asıl ben teessüf ederim... :)

    Adamlar sabahtan başlıyorlarmış içmeye, ki bu hiç aklıma gezmezdi. Ben de saf saf maçtan önce bunlar yemek mi yiyor diye düşünüyorum.

    Yine de birada ısrarcıyım, sabahtan bile içmeye başlasalar adamı bayıltmaz. Alt tarafı biraz fazla mola verirler. :D

    YanıtlaSil
  18. yav bu "rakı" adı herşeye mi yakışır be kardeşim :)

    YanıtlaSil
  19. @Tarçın; bazı şeyler, insanlarla güzeldir daha doğrusu, yapan insanlarla anlam kazanır. Belki bu da o tür bir şey.

    YanıtlaSil
  20. @Şule..tüm biracılar tribüne.:))

    YanıtlaSil
  21. @Ladykiller..Var mı onun gibisi..'Alâ' denedin mi hiç? Pek bir methediyorlar..

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)