19 Ağustos 2011 Cuma

GÖRÜŞ/MEK

Bugün görüş günümüz olmalıydı;
Oysa ben,
yönetmeliğin- tüzüğün, yasanın; her satırını ezbere bildiğini sanan ben...
Kendimi, hesaba kat-a-madım.
Gardiyanları, Cezaevi Müdürünü, Savcıyı..
Seni..
Bugün görüş günümüz olmalıydı.
Gardiyana,  Müdüre, Savcıya, sana, kendime
                                                                  inat,
bir kirpik açılışı hızında elimi uzatıp aramızdaki camın içinden
                hafifçe dokunabilmeliydim, yanağına.
Gözlerini alıp kaçırmalıydım
                 gardiyandan,  müdürden,savcıdan,
senden, kendimden habersiz.
Sessizce...
Cüzdanımda saklamalıydım.
Şimdi...
Derin  nefes al,
yavaşça...
Bir saniye tut,
yakala...


Nisan 2011

9 yorum:

  1. Ve bırak..Bırakabilirsen tabii..

    YanıtlaSil
  2. görüş günlerinde bi tuhaf olur içim, bunu da sabah sabah okuyunca gittim birden okul yıllarıma. Bir gün yanıbaşında oturan insanı bikaç gün sonra tellerin arasında - o zamanlar daaa cam olmayanları vardı :) görmek nası berbat bi duyguydu..Ben hep ağlardım bitince görüş, karşındaki bişi yokmuş gibi davranırken hele deli olurdum.Ve günlerden çarşamba olurdu..ooff Avram yaa..

    YanıtlaSil
  3. görüş gününe gittim ve hüzünle doldum bu kısacık yazıda.

    YanıtlaSil
  4. Oldu mu ya :(( Bir de görüşgününe sığdırılan ve hep orada aynı yaşta kalanlar var:((( İçim acıdı

    YanıtlaSil
  5. Bugün burada olmalıydın
    Tam kirpiklerimin hizasında
    İhanetin katlanılır derecesi mi var,
    Bugün burada olmalıydın.

    Kımıldamadı yapraklar,
    Titremedi camlar,ne tel örgüler,
    Şıkırtıları anahtarların
    Sadece kapatan.
    Bugün burada olmalıydın.

    YanıtlaSil
  6. Tüm yorum yazanların kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. söylemiştim değil mi? evet söylemiştim sanırım...

    YanıtlaSil
  8. Şişştt. Hile yapma, sen bunu yazıldığı gün okumuştun.:)

    YanıtlaSil
  9. "bir kirpik açılışı hızında" sevildi bu dizeler, bir solukda..

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)