3 Mayıs 2011 Salı

YOK SAYIN!


Bir OTORİTERİN GÜCÜ , elindeki güç ve olanakların dışında, insanların uysallığı ile doğru orantılıdır.
Eğer karşınızdaki Otoriter, her istediğini dilediği şekilde kullanmaya kalkışır ve özgürlüklerinizi elinizden alıp nefes alışınızı bile denetlemeye çalışırsa insanların yapabileceği tek şey kalır geriye; otoriteyi yok saymak.
Hayır, itaatsizlik ya da moda deyimi ile sivil itaatsizlik değil bu. İtaat kelimesinin geçtiği her cümle içinde boyun eğmeyi ve bir otoritenin varlığını kabullenmeyi de barındırır. Oysa YOK       SAYMAK, OTORİTENİN VARLIĞINI KABUL ETMEMEKTİR.
Otoriter, yaşayabilmek için yasalara gereksinim duyar. Yasalar, Onun en büyük silahıdır her türlü HUKUKSUZLUĞUNU yasallaştırabilmesi için. Yasalar aracılığı ile insanları sindirir, önce mahkemeleri doldurur sonra cezaevlerini doldurur. Silaha sahip olan gücü de en büyük koyucusu olur hukuksuz yasalarını uygulatırken...
   İtaatsizlik bu yasaların varlığını kabul etmektir. Yok saymak ise, o yasaları kabul etmemekten de öte, tanımamaktır. Ben bu yasayı kabul etmiyorum değil ben bu yasayı tanımıyorum demektir.
O nedenle, YOK SAYACAKSINIZ!
Filtrelerini YOK SAYACAKSINIZ!
Kitap toplama kararlarını YOK SAYACAKSINIZ!
Bu yasaları uygulayan Mahkemeleri YOK SAYACAKSINIZ!
Savcılarını YOK SAYACAKSINIZ!
Kolluk gücünü YOK SAYACAKSINIZ!


Filtrelerini yok sayıp, dns ayarlarınızı değiştireceksiniz;
Toplanan kitapları internetten indireceksiniz;
Savcılık sizi çağırdığında ifade vermeniz için, gözlerinin içine bakarak : Sen bu yasayı uygulayacaksan seni YOK SAYIYORUM diyeceksiniz;
Polisine, GEL VE ZORLA-YAKA PAÇA GÖTÜREBİLİYORSAN GÖTÜR ÇÜNKÜ SENİ YOK SAYIYORUM diyeceksiniz;  
Mahkemede yargıç ifadenizi almaya çalıştığında SENİ DE YOK SAYIYORUM diyeceksiniz.
Ne derlese desinler aldırmayacaksanız; Ne derlerse desinler YOKSUN SEN!!! Diyeceksiniz…
Diyeceksiniz ki, ONLAR RAHATSIZ OLACAK…Bir, iki,üç…
Bin,ikibin,üçbin… Onlar TEDİRGİN OLACAK
Onbin,yirmibin,otuzbin….KORKACAKLAR.

Bu ülkenin cezaevi kapasitesi tıka basa doldursalar bile 60.000 i aşamaz.
NE oldu, korktunuz mu? O zaman aşağıdaki linke bir göz atın. Onlar korkmadılar. Yaşları henüz yirmilerinin başındaydı ve bu Dünyanın gördüğü en büyük ZORBA-KATİL den korkmadılar. Polisine, Savcısına, Hakimine, Askerine, Gardiyanına, Celladına aynı şeyi tekrarladılar: Sizler Katilsiniz!!! Ve ben sizi YOK SAYIYORUM…
Bir günde yargılanıp giyotinle idam edildiler. Ama korkmadılar. Onun için alt tarafı bir filtre.. Tanımayın.. Bakın bugün Özgür Basın günü toplam 57 gazeteci cezaevinde. Onlar da korkmadı. Herkesi içeri atamazlar. Ben biliyorum  sayıyı, taş çatlasa 60.000… 


http://tr.wikipedia.org/wiki/Beyaz_G%C3%BCl_%28grup%29 
http://www.btasahnesi.net/yazilar/hf/hf15/kanabulanmisbeyazguller.htm 
http://sinema.yedincigemi.com/7g-61920-The-White-Rose.html 

7 yorum:

  1. buna basın yoluyla halkı galeyana getirmek deniyor. biliyorum hakkımda açılmışı var heheh:) ama güzel yazı olmuş bak bu sefer tırmalamadan tebrik ediyorum. bugün de tarih sayfalarına geçer artık.

    YanıtlaSil
  2. ben sana ne zaman tırmalıyorsun diye kızdım ki, dilediğin zaman tırmalayabilirsin.Millet alışık değil sadece, tırsıyorlar.:) Aynısını dedim biraz önce, kitle iletişim araçları yolu ile halkı isyana teşvik, bölücülük devlet büyüklerine hakaret, devletin manevi şahsına taarruz (eskisinde vardı hâlâ duruyor mu bilmiyorum) bildiğin ne kadar çanak çömlek varsa hepsinden başıma bela alabilirim bu bir yerlerde yayınlanırsa.:)
    Alışığım o salonlara,koymaz.:)

    YanıtlaSil
  3. Temiz çamaşır, tütün, gıda vs getiririm ;))))

    ama ben de YOK SAYIYORUM !!!!!

    YanıtlaSil
  4. demek ki geriye bir tek yayınlanması kaldı yazının.:))
    Valla isteyen alıp yayınlayabilir.Ben sözümün arkasındayım:) DNS ayarları ile oynayıp girerim, buyursunlar ceza kessinler. Bakalım nasıl yaygara koparılıyormuş.

    YanıtlaSil
  5. çamaşır işi tamam. sigara işi tamam. her şey ayarlandı diyerekten ben paylaşımımı yaptım usta bilesin :))

    YanıtlaSil
  6. Valla ben sözümden dönmem, lafımı yemem. Yapmayan nâmerddir. DNS ayarları ile oynayalı zaten seneler oldu. Otomatiğe almayacağım. Gerçi bu memleketi iyi bilirim, son gün bir "U" dönüşü gelme olasılığı yüksek. TİB'in ben bu baskıyı göğüsleyebileceğini sanmıyorum. Ha, delikanlı çıktılar laflarının arkasında durdular ve geri atmadılar diyelim; Dava açmak isteyen buyursun açsın. Ama içimden bir his, bu işin benim açımdan NAsrettin Hoca-Fil-Timur hikayesine döneceğini söylüyor.:)))

    YanıtlaSil
  7. Avram Usta harika yazmışsın.Birlik olmamız gerekir.Ben de paylaştım.

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)