18 Mart 2011 Cuma

ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ

Sal beni gideyim ;
kendi pisliğim ile …
 Bulaşmasın sana da…
Sal beni gideyim ; gideyim ki kendi kendimi yok ederken
Aptallıklarımın döşediği yolda .


"Sana da sıçratmayayım kopacak olan parçalarımdan.
Yürüyen rezillik abidesi bir yaşam sürdüm , geçen her güne lanet okuyarak.
            Geçmeden değil ama ; asla!!!İlla geçecek-ti…
Ne çevreme bir faydam oldu , ne kendime.
Bencilliğin pınarından beslendi bedenim ; insan olmanın da bir değeri olduğunu reddederek .
Yada görmezden gelerek:Fazilet…
Kendimden başkasını düşünmedim , başkalarını düşünmediğimde yarın can simidi bulamayacağımı , su alan geminin tahliye sandalı olmayacağını düşünmeden.

              Rezilce yaşadım ;  yalan söyledim , aldattım, kandırdım , çaldım.

Pişmanlıklarım , bir sonraki yalanlara , aldatışlara , kandırmalara , çalmalara kadar
sürdü … Ve orada bitti.

Yeni pişmanlıklara gebe yalanlar , aldatışlar , kandırmalar , çalmalar , aradım kendime.

Ruhum bunlarla beslenir olmuştu.
Başka türlü yaşayamaz olmuştum;
Başka bir yaşam biçimi bilmez olmuştum;
Unutmuştum , anamın sütünün beyazlığını ve lezzetini ,
hala da bilmiyorum .

Giderken ,
sadece kendimi sürüklüyorum.
Zavallı ruhumu ,
Günahsız bedenimi;
ikisi de benim esirimdi:
Ben kandırdım onları ;
ilk onları kandırdım.
İnandılar bana;
kolay inandırırım,
çok kolay.
Eğer bu dünyada yalan meslek olsaydı ,
emin ol :
Zengin bir insan olurdum ;
eğer yalancılık sanatı bir ders olsaydı  emin ol:
En iyi öğretmen ben olurdum ;
Son günlerim belki
yada son demlerim .
Son yalandan , bir önceki yalan;
son aldatıştan ,bir önceki aldatış,
bir önceki hırsızlık.
Sana acıdığımdan değil
yada kendime acıdığımdan da .
Sadece ; zaman kalmadı .
Son durağa yetişemeyeceksin ;
seni başkası kandırsın , aldatsın , çalsın…

Bunları söylemesem inanmayacaksın . Anlatmasam peşimden ayrılmayacaksın ki eminim yine inanmayacaksın ; ve ben son durağıma vardığımda hayıflanacağım.

  Açlığım kat kat artmış olacak ; Seni de tüketemedim diye…

“Çürük” nedir bilir misin?
Nerden bileceksin , çocuksun sen daha…
“Kötü gen”i bilirsin ama…
Ben çürüğüm…Sarıların içindeki tek siyah civciv…


           Yarım yamalak harcayacağım seni…Yetişmeyeceksin…Sen de çürüyeceksin…
Sal beni gideyim…"






KADIN :

Kimin için bu sözler?
İç sesin mi dillendi , dilin mi içlendi yoksa;
Peki , dinle o zaman :
Cennet yoksa kadın ile erkek birlikte , nereden kaçtılar?

Kaçanlardan biri sendin de , kendi cehennemini mi yarattın Dünyada?
Cehenneme çeviren neydi Dünyayı , sonunda seni de yaktı?
Ve can havli ile sen , her gördüğün canlıya ;divane olmuş , gözleri patlamış , aklın yitirmiş , kan-ter karışımı çırılçıplak sokaklarda koşup , yakalarından tutup durdurarak üstelik;
ASLINDA CENNET YOK! KAÇIN , KURTULUN!!! diye ünleniyorsun?

Cennet bu kadar günahkar ise , sen-ben bir diğeri-bir başka diğeri; Günahsız mıyız?

Ya peki :
Benim kimlere çürük görünmüş olabileceğimi düşündün mü hiç?

O kadar günahsız olabilir miyim? Kaburga kemiğin değilim ben , unuttun mu yoksa?
Yaşamımdaki ne ilk duraksın ne de son durak olacaksın.

Yani : senden sonra yok olmayacağım.
Çamurumuzun kıvamı belirler “İnsani” yanımızın , karatını.

Ve “insaniliğimize” , “Tanrısallığı” yükleyerek vaftiz ederiz ruhlarımızı.
Sen , “Tanrısallığını” çamur ile vaftiz ederek , “insan” olmaya çalışıyorsun.

Borçlarını , kasaya cüzdanından “beni” çıkararak ödemeye çalışma.
Haklısın : O “çürük” benim bildiğim çürük değil ;Benim bildiğim ve “benim çürüğüm”
bildiğin , sıradan…Tam orta yerinden kırılan

Ekim'2010

(Diğer blogu ufak ufak boşaltıyorum.İsmi kalsın yeter ikiye bölünmek yaramadı bana.)

9 yorum:

  1. kıskançlığın bu kadarı olur. gri hayaleti açtım zırt diye yeni bi sayfa açtın. gri hayaleti kapatıp kırmızı çizmeliye taşıycam dedim, allem ettin, kallem ettin taşımamam için ısrar ettin. şimdi sen taşıyorsun sayfayı. resmen komplo yav. bu arada şu cümle sanırım bana çok uyuyor; Bencilliğin pınarından beslendi bedenim ; insan olmanın da bir değeri olduğunu reddederek...

    YanıtlaSil
  2. ah be avram usta yapılır mı bu şimdi hem de bugün, hem de bu zamanda...

    noldu dersen bişi olduğu yok; karnım ağrıyor, boynum ağrıyor, havanın sıkıntısı içimi daraltıyor daha sayayım mı :))

    bu arada tarih ekim2011 yazıyor ama sen geleceğe mektuplar mı yazıyorsun yoksa :))

    YanıtlaSil
  3. @Kedi...Ne güzel işte, takipçin var.FEna mı?Beğenmedin mi? Takp etmeyeyim mi?.:)))
    @Maya düzelttim hemen.Diğer durumun için ben bir şey yapamam, Marko Paşaya anlat.:)

    YanıtlaSil
  4. usta korkuyorum yakında yüzünü de estetik cerrahiyle bana benzetmeye çalışacaksın ama olmaz o iş, unut sen onu:)

    YanıtlaSil
  5. Kırk yılda bir iyi bir şey yazalım dedik, geldi sataştı@kedi...Bulaşma bugün, kavga edemem seninle.Ayrıca ne estetik ameliyat olacağım, karizmam yeter.

    YanıtlaSil
  6. yok usta sataştığım falan yok. ben sadece özgür basınım. gerçekleri haykırıyorum yüzüne yüzüne. yav zaten kavga etsen nolcak ki ehi:) evet usta karizman yeter. haklısın usta. doğrusun usta ehi ehi:)

    YanıtlaSil
  7. Beni gördüğün anda neden saldırı ya da savunma pozisyonu alıyorsun o zaman her seferinde? Hadi, itiraf et...:))

    YanıtlaSil
  8. saldırı evet savunma hayır... e ben kediyim usta:) hımm bi de sataşmaya çok müsait bir zemindesin. en çok malzemeyi sen veriyosun.

    YanıtlaSil
  9. Dikkat et, ekmek kırıntısı olmasın onlar.:)))

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)