14 Mart 2011 Pazartesi

ÇOOKK PİŞMANIM ÇOOOOKKKKK

Efendim, bu yaştan sonra kavga edemem… Hele benim gibi centilmen iseniz bir kadınla asla kavga etmezsiniz.Denemediğimden değil ama baktım kendisi ne kural tanıyor ne de centilmence dövüşüyor, tüm bu centilmenliğim ile peki dedim.
Chamberlain’in, safiyane duruşu ile elimde barış için imzalanmış beyaz kağıdı sallayarak ilan ediyorum ki: Bir daha Kırmızı kediye cümle içinde geçse de hiç o niyeti taşımasam da ZEVZEK dersem ne olayım…Allah beni bildiği gibi yapsın…

Olay şudur efendim şimdi şaşkın şaşkın ne diyor bu Usta diye bakmayın ekrana:

Bu ev taşıma felaketi sırasında Facebook denen illetin duvarına yazdığım o muhteşem cümlenin ( 80 Küsur yaşında annenizin 21 küsur yıldır oturduğu evinden taşınması sırasında, eşyaların arasından firavun mumyası çıkma olasılığı; Barcelona’ nın Şampiyonlar Liginde final oynama olasılığından daha fazladır) altındaki yorum bölümüne, sayın Kırmızılı Kedi yandaşı Mayasız Arı ile döşenmiş te döşenmiş benim caaanım cümlem kim vurduğu gitmişti. Ben de güldüm tabii ne yapabilirim ki başka? Tuttum ( hayır aslında tutmadım salıverdim elimi-yok ki benim elimi, dilimi  tutan birisi) “Zevzekler” yazdım yorum kısmına… Ya hu bunda ne var demeye kalmadı, Aeeedoollfff Hiiııtllııırrr’ ın ordularından beter bir hızla sağımdan solumdan laf, söz, tekme ne varsa yedim… Ne derdimi anlatabiliyorum ne konuşmama izin veriliyor.Benim bildiğim kedide iki pençe olur, bununkileri sayamadım bile… Benim bildiğim kediler sevimlidir, bu mübarek oldu bir adet canavar.Ne nefes alabiliyorum ne laf söz dinletebiliyorum.Tüm tecrübe ve yeteneğime rağmen yok… İmkanı yok durmayacak.

 Centilmeniz ya, kalp kırmak yoktur bizim lügatımızda peki dedim; (Sanki marifetmiş gibi) bu yazıyı yazdım. Aha da 470 tane adamın önünde yayınlıyorum: ZEVZEK DEDİM PİŞMANIM Bİ DAHA DERSEM DİLİM KOPSUN.
Bunu bir de tutup burada yayınlıyorum ki , bu kedinin bana ettiğini görün ey insanlar!!!   

Ama şuraya da yazıyorum, o kadar didişmenin sonunda iki elim yakasındadır; bir falsosunu yakalayayım o centilmen Chamberlain gider yerine, kırmızı burunlu, damarlarında kan yerine viski dolanan, puro bağımlısı ve Adeeeedollfff Hiitttlııırrr in baş düşmanı CHURCİLL gelir, cehenneme kaçsa gider şeytanla anlaşır orada savaşırım haberiniz olsun.

4 yorum:

  1. bi kere o cümle 79 küsur diye başlıyordu. ikincisi iki kelime ettik diye güme gidebilmişse demek ki o kadar da caaaanım değilmiş. üçüncüsü de daha önce de belirttiğim gibi; hiç gereği yoktu ama kabul ediyorum gecikmiş özrünü.

    YanıtlaSil
  2. Her şey iyi hoş da, bütün bunların Barcelona ile ne ilgisi var, anlayamadım. Olur da yanılırım diye kontrol ettim, evet, adamlar 2009 yılında adamlar hem UEFA kupasını, hem şampiyonlar ligi kupasını almışlar.
    Tuttuğum takımlardan biridir, laf ettirmem. :)

    YanıtlaSil
  3. Biz real madride de laf atarız ne olacak ki.:)))

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)