7 Aralık 2010 Salı

NASIL GELDİYSEM



Bir çay bahçesi ki , geçmişten çıkıp gelen istasyon;


anıları yükleyip ki anılar hiç yaşlanmaz iken , saçlara düşen 

akların tanığı oldu. Nasıl , ilk gün yani daha Ondördünde 

girdiysem buraya öyle yaşıyorum.Kitaplar – sigaram- çay ve 


ben. Bunca zamanda eklenen tek şey , Türk Kahvesi oldu masanın 

dördüncü ayağı olarak. Muhtemelen , bir gün girdiğim gibi 

çıkacağım buradan; kitaplar , sigara , çay  ve belki kahve tutacak 

 dört  ucundan birden…

İçinde ben…

Görsel : Argiris Zafeiridis

6 yorum:

  1. Hele bismillah... Ne oldu Ustam. Biz 8.bölümü beklerken dört kolludan bahsetmeye başladın. Hayırdır inşallah.
    (Senin çay bahçesi gibi benim de bi elma ağacım vardı. Ama kestiler be Ustam:(

    YanıtlaSil
  2. Hayırdır usta,ağzını hayrını aç,elbet bir gün gideceğiz hepimiz dört kolluyla da,allah en gecinden versin...
    Çocuklarımız var, onların bize ihtiyacı var, daha torun seveceğiz değil mi ama?

    YanıtlaSil
  3. Hepimiz,öyle değmiyiz tek senmisin dört kolluyla gidecek olan..

    ama sanki daha erken ,daha ok erken

    YanıtlaSil
  4. Avram usta;
    Bu dediğin 4 şeyden ne zaman uzaklaşayım hayatıma yararlı şeyler sokmaya kalkayım işte o zaman 4 kollu hemen kapıda bekler oluyor nasılsa! Varsın sigara çay kahve içki olsun hayatımızda onlar şifadır bu gariban vatandaşlara. Şifa olsun usta sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. yorum yazmama kararı, 8.bölümün arasına giren dörtlü falan anlamadım valla. her şey yolunda mı?

    YanıtlaSil
  6. Yahu bir yere gitme niyetim olmadığı gibi acelem de yok(Gerçi benim yok , gerisini bilemem tabii).O elemanlarla da bir sorunum yok henüz.Hatta şu anda bilmem kaçıncı çayın üstüne orta şekerli ve sigaram yanımda kullanılıyor.Sadece Argiris Zafeiridis 'in fotorafı hoşuma gitti ve İstasyonda idim.15 yaşından beri yaptığım gibi...Dürtüverdim bu geldi...
    Claire in devamını elbette yazıyorum ; henüz ham halde yazdıklarım elden geçmedi yani sonra yayınlayacağım.Yorum yazmama konusu da eksik kelime kurbanı oldu.:))

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)