9 Aralık 2010 Perşembe

MODAYA UYDUM

EFENDİM , MALUM ; TAMAM BELKİ DE DEĞİL VE BEN SADECE KENDİ KENDİME 

GELİN GÜVEY OLUYORUM AMA OLSUN...AYRICA SİZE NE? GELİN DE BENİM 

DAMAT TA.

HANİ KENDİMİ AĞZINDA PİPOSU , SIRTINDA TÜVİT CEKETİ OLAN , AMERİKANCASI 

HANDSOME TÜRKÇESİNİ SİZ BULUN , KAŞI KALKIK YAZAR TAİFESİNDEN SANIP 

BİR ŞEYLER ÇİZİKTİRİYORUM YA , DEDİM Kİ YOK BURADA OLMAYACAK 

YAZILAR 

KARIŞACAK ; BEN ARADA FIRLAMALIK YAPMAK İSTEYECEĞİM GÜZELİM HİKAYE 

KARAMBOLE GİDECEK ; .DİĞER YAZILARIMDAKİ O MELUL MELUL BAKAN 

BUĞULU GÖZLÜ ROMANTİK HERİF İLE UYUM SAĞLAMAYACAK VE HEM AYRICA , 

BİZİM KEDİ DAHİL  YAPAN YAPANA AYNI ŞEYİ BENİM NEYİM EKSİK PEKİ? DİYE 

DÜŞÜNDÜM VE TUTTUM İKİNCİ BLOGU AÇTIM.ÖOK MU ÖNEMLİ ASLINDA 

DEĞİL.NE YAZDIKLARIM NE DE YAZMAYA ÇALIŞTIKLARIM.SADECE HİKAYE 

ANLATMAYI SEVİYORUM.OKUMAK İSTERSENİZ DİYE VERİYORUM ADRESİ 

AŞAĞIDA , BENİ ÇOK UĞRAŞTIRMAYIN VE DE YORMAYIN OLUR MU BAŞKACA 

SORU SORUP...

www.avramdanmasallar.blogspot.com

11 yorum:

  1. ustam link öyle mi verilir, ne uğraştırıyorsun?
    yapan yapana ha?ben alınmasamayıdım yoksa,direk kedi demişsin ama :)

    YanıtlaSil
  2. teknoloji özürlüyüm bu kadar becerebildim.:)))

    YanıtlaSil
  3. sen nereye ben oraya üstad :)

    YanıtlaSil
  4. Yazarın bu hikayede sözünü ettiği kedi benim efendim:))) Hahah havalara girdim iyi mi... İyi yaptın ustam. Karışmasın yazılar aman aman... Hayırlara vesile olsun diyorum ve deeee hemen iştirak ediyorum bilokunuza....

    YanıtlaSil
  5. Burayı nasıl okuyorsak orayıda öyle okuruz :))

    YanıtlaSil
  6. sen şimdi avrandan masallar dinlememizi istiyor musun istemiyor musun anlamadım. hayır o linkden giremeyince öyle kıllandım :)))

    YanıtlaSil
  7. Efendim, hayırlı olsun yeni Blog'unuz. Bir bakayım bakalım oraya, hikayeleri severim ben...

    YanıtlaSil
  8. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN USTA...
    NİCE MUTLU,UZUN, SAĞLIKLI, YILLARA SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE İNŞALLAH...

    YanıtlaSil
  9. ikinci bloğunuz da hayırlı olsun Avram Usta.Takipçiniz olacağım orada da.

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)