28 Kasım 2010 Pazar

MİMİNE BANDIM...




Yaaaaa ; sen gidip gidip milletin yazılarına yorum yazar mısın?Dürter misin insanları...
Bu kadarı ile yetinmez  , bir de kalkıp  o kırmızılı kediye takılıp Ebrulinin postunu birbirine katarak yapar mısın bunu ?
Al bakalım uğraş şimdi , ortaokul ( gerçi artık kalmadı ama bizim zamanımızda vardı) zamanında o cicili bicili rengarenk , anket-günlük defterlerindeki anketler tadındaki "şey"le.
Asıl felaket , bu MİM denen "şey"in ,  kendisini arı maya (çizgi film karakteri oluyor ) zanneden "birisi"nin iştahını fena halde kabartıp , elindeki dokuz tane "şey" den bahsetmesi oldu.
Yorumu okuduğum anda burnuma MAGNUM dayanmış gibi hissettim kendimi.Dondurma olanı değil , "Kirli Harry"'nin taşıyıp sağda solda ikide bir kullandığından.Neyse , verdim cevapları beğenen beğenir beğenmeyen mavra yaptığımı düşünebilir.(Kesinlikle haklı)

EN SEVDİĞİM KELİME     : BİLİYORUM kelimesine bayılırım.Ben kullandığım sürece tabii.Aslında asıl sevdiğim şey ,  doğru olduğunu bildikleri için insanların suratında oluşan sinirlerinin bozulduğunu gösteren kas(ıl)madan mütevellit yüz hareketleri.Malumatfuruşluğun bu yanını pek bir severim.Sinir bozucu bir durumdur.

EN SEVMEDİĞİM KELİME : YANILIYORSUN...Duymaktan rahatsız olurum elbette...Ben yanılacağım ha , benn...Bennn yanılacağım...Canına mı susadın eyy fani...

BENİ NE HEYECANLANDIRIR  : Sokakta yürürken dalgın dalgın ve ellerim cebimde , tam karşıdan kollarını bana doğru açmış  , uzun bacaklı , uzun boylu , güzeller güzeli , gerçek sarışın bir  Slav Kadınının geliyor oluşu...

HEYECANIMI NE SÖNDÜRÜR  : Sokakta yürürken dalgın dalgın ve ellerim ceplerimde , tam karşıdan kollarını açmış gelen , uzun bacaklı , uzun boylu , güzeller güzeli , gerçk sarışın Slav Kadınının ; benim yanımdan geçip , nereden çıktığını anlayamadığım ve fakat bir an tam arkamda biten , uzun boylu , uzun bacaklı , dar kalçalı , yakışıklı ve esmer bir TÜRK DELİKANLISINA sarılması...

EN SEVDİĞİM SES                       : Para sayma makinasının sesi.( Ödeme bana yapılacağı sürece tabii)

EN SEVMEDİĞİM SES                  : Hesap isteyen garsonun sesi.(Bir kere de müesseseden ikram bu akşam beyefendi desenize be kardeşim )

YAPMAK İSTEDİĞİNİZ MESLEK : Kelle söğüşçülük...( Ciddiyim ; geçenlerde arkadaşım alırken biraz geyik yaptık adamla.Yahu bir gecede kazandığı para bizimkinden fazla.Ki ben kelle söğüş sevmem)

HANGİ DOĞAL YETENEĞE SAHİP OLMAK İSTERDİNİZ : Yiyip yiyip kilo almamayı , içip içip sarhoş olmamayı...

KENDİNİZ OLMAK İSTEMESEYDİNİZ KİM OLMAK İSTERDİNİZ : AJDAR ...( Şaka yapmıyorum; adamdaki özgüven muhtemelen gerizekalı olmasına dayanıyor diyeceğim ama makina mühendisi olduğuna göre gerizekalı değil.O zamanm hep birlikte :O  ne özgüven be kardeşim.Bende gramı yok.

SİZE EN FAZLA ZEVK VEREN KÖTÜ HUYUNUZ : Burada mı???? Hayır benim için sorun yok ta...Gazetelerin birinci sayfasını süsleriz...


KAHRAMANIM           : MISTER NO...Vallahi , postum bile var...

ŞU ANKİ RUH HALİNİZ          : I WANNA KILL BOTH OF THEM!!!! (Beni mim leyen o iki şahıs için)




HAYAT FELSEFENİZİ HANGİ SLOGAN ÖZETLER : Alman Felsefecilerin tamamından uzak durun.Hepsi manyak bunların.

MUTLULUK RÜYANIZ NEDİR : Yatağa başımı koyup gözlerimi kapattığım andan başlayıp , sabah uyandığım ana kadar kesintisiz devam eden sevişgen bir rüya...

MUTSUZLUĞUN TANIMI       : İç sahada yenilmekte olan  KARŞIYAKA'nın maçını tribün yada salonda izliyor olmak.Deplasman problem değil yenilebilirler.( Karşıyakaaa ayıp sanaa , birazcık oynasanaaaa; GAZCI İÇİN , GODE İÇİN , BİZİM İÇİN OYNASANAAAA)


ÖLMÜŞÜM VE CENNETE GİTMİŞİM (BENN Mİİ???) ALLAH BABA DA ALMIŞ KARŞISINA BENİ ; NE DEMESİNİ İSTER MİŞİM : Şimdi ne demesini isteyeceğim konusunda bir şey diyemem ama NELER DİYEBİLECEĞİNİ  TAHMİN EDEBİLİYORUM :
Bir kaçı aşağıda :   

                      - Tutun şunu  , yine kaçak girmiş!!!
                     - (Kulağıma doğru eğilip,fısıldayarak ama alaycı bir    tonda ) Şimdi de sıkıyorsa  şüphe etsene...
                  - (Eliyle , tüm cennetin ırmak ve vadilerini , hurileri gösterip ) Bak , akıllı uslu adam   olsaydın , lafımı sözümü dinleseydin , bütün bunlar senin-di...(Kapıda pis pis sırıtarak bana bakan zebanilere dönüp) Hadi alın götürün şu serseriyi cehennemin en bi dibine... 

BİTTİ...

25 yorum:

  1. Do you wanna kill me?
    I don't thing so...

    Heh heee şimdi de ödülün var ustaa :D:D:D:D

    YanıtlaSil
  2. O kadar konuştun ustam budur yani ya yapacağın. Değer miymiş ha değer miymiş kendini paralamana. Bitti gitti işte ayol. Darısı nice nice mimlere:)Yok benim elimden kurtuluşun. Geleni postalıycam sana. Ayrıca ay vana kil yu mu:) Ustam sen cinayet işinden anlamazsın ki:)
    Haaa bi de bişi diycem yaaa bak çok önemli dikkatli oku bunu;
    YANILIYOSUN
    hahahahaha
    dip şeysi şeysi: berabere kaldık ya:(

    YanıtlaSil
  3. @Ebruli; Bi de ödül ha...Bak valla kaşım gözüm seyirmeye başladı.Ödül mödül yok...
    @Kedi (Kırmızılı olanı): Maça gelmeyen konuşmasın...Sen sus bakayım...

    YanıtlaSil
  4. Usta yakışıyo mu sana zayıf noktamdan vurmak. Zaten yeterince sinirliyim Aydınus mudur nedir o ./0!!^$%''(())===???(&'&&%%"!!!'e. Bi de sen yakma canımı Allah aşkına. (Oraları sen zaten nasıl doldurucağını biliyorsun usta)

    YanıtlaSil
  5. Tepenin tüyü de atsa umurumda değil usta al ödülünü işte :)
    Kediyle ittifk kurdum,ödül mim ne varsa sana posta :D:D:D

    YanıtlaSil
  6. Bir deee Zagor varken Mister No da kimmiş ayol...
    Çelik bilek sarışın olduğu için saf dışı,Tom misk ise üniforma antipatim yüzünden nakavt...
    Ahh ama o Conan yok mu Conan,tek geçerim :D:D:D:D

    YanıtlaSil
  7. Herşeye eyvallah ama sakın Mister No ya laf söz etme.Conan deduğun nedir ki Ebruli;olmayan sade suya tirit.Mister No etli kanlı canlı adamdır.Anti-kahramandır herşeyden önce bildiğin insan yani.Zagor mu? Güldürme beni...
    Yahu istediğini yolla.Görmeyiveririm olur biter.:))

    YanıtlaSil
  8. Heh he görememek gibi bir alternatifin var mı sanıyorsun ki sen hala :))

    YanıtlaSil
  9. ebruşum kusura bakma da bu mister no konusunda ustama hak veriyorum. zagor falan eline su dökemez. bu arada ustam görmüyorum derken:))) elimde çok güzel türk filmi darbeleri var ustam:)

    YanıtlaSil
  10. Ben sevemedim mister no'yu napiim,zorla değil ya :))
    zorla demişken aklıma geldi,ustaa ödülü yayınlamadan rahat yok sana :D:D:D

    YanıtlaSil
  11. bunca laftan sonra neyi mi bekliyorum? aysonu olması nedeniyle bu hafta yoğun olacağım o nedenle işlerimin hafiflemesini bekliyorum.

    aralık ayı çok mim'li geçecek çookk :)))

    YanıtlaSil
  12. Lütfen düello saatlerini sıraya bağlayalım: 11:00 de ebruli , 11:30 kırmızısı çıkasıca , 12:00 Beenmaya...
    Ha derseniz ki olmaz biz üçümüz ancak baş ederiz.Tamam üçünüzle de uğraşırım. (Hadi bakalım bu yazı nereden apartıldı bulun.:)) )

    YanıtlaSil
  13. şahsım adına söz veremiyorum ben pek sevgili ve saygıdeğer AVRAM USTA. zira her an her yerden her şekilde çıkabilirim :)))

    YanıtlaSil
  14. E buna pusu derler ama...Biraz centilmen olun lütfen.:))

    YanıtlaSil
  15. arı mayalar centilmen olmazlar. ama çok sevimli olurlar nedense :))))

    YanıtlaSil
  16. Eminim eminim...9 mim ve sevimlilik.Tamamının kullanılma tehdidi...Hakikaten çok sevimli.:)))

    YanıtlaSil
  17. yok öyle randevu falan,ödülü yayınla kurtul,düello vız gelir bana haberin olsun...

    YanıtlaSil
  18. EBRULİ , Tomris Uyar der ki ; iyi bir yazar olabilmenin ön koşullarından birisi , kahramanlarını en az 2-3 sayfa karşılıklı konuşturabilmektir.
    Başka söze gerek yok.:))

    Ben becermişmiyim, becerememişmiyim anlamadım usta:))

    YanıtlaSil
  19. Becerememiş olsan bu şekilde mi yazardım sence?
    Yahu , blogu doldurmak istemiyorum aldım kabul ettim işte :)

    YanıtlaSil
  20. Ya ağzından iki iyi laf çıksın istedim be usta :))

    Rüşvetini yemedim haberin olsun :))
    Her ne kadar teklifin cezbediciliği inkar edilemez olsa da,inatçılığım ağır basar :))

    Yayınlaaa,ne güzel olur bak çiçekli,fincanlı filan :))

    YanıtlaSil
  21. ebruli Tomris uyar demiş zaten en güzelini...Üstüne lafa gerek mi var?
    BAk peşin peşin diyeyim , mimde yayınlarım bu hediye mavrasını , diğer yazılarda yayınlamam haberin olsun.:))Kızmaca yok ondan sonra.

    YanıtlaSil
  22. @AVRAM USTA: ah be usta be o nasıl söz öyle sadece mimde yayınlarım bu hediye mavrasını diğerlerinde yayınlamam diye aşkolsun sana...

    bak ne güzel sana layık görmüş ödül vermiş, sevgide saygıda kusur etmemiş. yani çiçekli, fincanlı diye mi tüm bu inat, bu karşı çıkma :)))

    YanıtlaSil
  23. Anlaşıldı : Siz aranızda özelden yazışıp yazışıp mesaj atıyorsunuz...Nedir bu yarabbim pusu üstüne pusu.İnadım inat...Mümkünatı yohtur...

    YanıtlaSil
  24. Naptın usta kediciğimi öldürdün mü yoksa?
    Sesi soluğu çıkmadı bugün!!!

    YanıtlaSil
  25. Belediye basın açıklaması yaptı okumadın mı? belediye itlaf ekipleri temas sağlamış sonunda;3 Belediye elemanı sizlere ömür , iki de yaralı.Sıcak takip hala devam ediyor-muş.Çember içine alınmış.

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)