23 Kasım 2010 Salı

ALICAZZZ BU MAÇIII






From: cem zeren <cemzer@yahoo.com>
To: ksklist@yahoogroups.com
Sent: Tue, November 23, 2010 8:21:21 PM
Subject: [KSKList] Fréquence: 10969 - Pol: H - SR: 3124 3/4

Signal çok güçlü. Rumca sunumla veriyorlar. Seyirci neredeyse hiç yok. Yeşil forma ile oynuyoruz. İlk yarıyı 44 36 geride kapadık...</DIV>  </DIV> 10 derece, hotbird ve digiturk uydularının tam ortası. çanağınızı biraz sağa ya da sola çevirerek bulabilirsiniz. Devre arasında signal var... Devre arasında bizde olduğu gibi çocuklar top oynuyor.</DIV>  </DIV> Çanağınız deniz tarafına bakıyordur. Hotbird'ü görüyorsanız sağa, digitürkü görüyorsanız sola çevirerek bulabilirsiniz. Fazla çevirmeyin 1 cm çevirmek yeter. yada lnb'nin yerini biraz kaydırın. Hotbird izleyenler sola, digitürk izleyenler sağa kaydırsın. yarım santim yeterli olur. sağ-solu, çanağın arkasında olduğunuzu varsayarak söylüyorum...</DIV>  </DIV> Alacağız bu maçı.  






Şimdi bu mail de ne diyebilirsiniz…Herşey bizim Basketbol takımının (Karşıyaka’nın ), geçen sezon lig 6. sı olması ile başladı.Uzun zaman olmuştu Avrupa Kupalarına katılmayalı.Gazozuna bile olsa önemli değildi.Kulüp sıkışık , kaynaklar futbol takımına harcanıyor kimin umurunda.Hala , eski usul semt takımı olabilme özelliğimizin de etkisi ile öyle bir baskı kuruldu ki ( katılmamayı aklınızdan bile geçirmeyin mealinde) yönetim itiraz edemedi ve Eurochallenge Cup’a katılacağını açıkladı.Rakipler belli oldu ilk turda Hollanda takımını iki maçı da kazanarak eledik.Sonra grup kuraları çekildi ve iki adet Kıbrıs Rum takımı çıktı karşımıza.Bir adet te Hırvat takımı.İlk maç bayramın ilk günü Hırvat Zadar ile oynandı ve yendik.Salon doluydu ağzına kadar.İkinci maç , zayıf olan Eta isimli Rum takımıyla idi.Tur atlamak için bu maçı deplasmanda kazanmamız gerekliydi.Buraya kadar herşey normal.Anormal kısmı bundan sonra başladı.Bizim bir mail grubumuz var.Yaş ortalaması sayemizde (!) epey yüksektir.Daha önce bir şekilde keşfettiğimiz uydu yayınlarında , bir kanalın naklen yayını olmasa bile görüntüleri geçtikleri besleme kanallarını ince bir ayar ile yakalarsan , yayını izleyebilme metodu.Tabii Eta maçı , canlı falan yayınlanmadığı ve yayınlansa bile bu yayını satın alıp ta burada yayınlayacak kanal olmadığı için iş başa düştü.İlk gelen iletiler , abiler bu işe el atın şeklindeydi.Ki bu işin uzmanı da Cem Zeren isimli nev’i şahsına münhasır kardeşimizdir.Kendisi uluslararası bir sigorta şirketinin 3 dil bilen Bölge Müdürü olmasının dışında Karşıyakalıdır ki deliliğinin boyutlarını anlatmaya yeterli olması gerektiğini düşünüyorum.Sonuçta Cem , işten erken geldiği gibi , manuel (yani el ile ) ne yaptı etti işte o besleme kanalı denilen kanalı bir şekilde buldu ; maçı canlı izlemeye başladı ve bununla da kalmadı , yoğun talep üzerine yayını nasıl yakalayacaklarını işte bu yukarıdaki ileti ile tüm Karşıyaka camiasına ilan etti.
Yok biz hakikaten normal değiliz…
Maçı kazandık…18 sayı geriye düşmeyi becerip ondan sonra da son 4 dakikada 23-1 gibi bir seri yakalayıp kazandık hem de.Ben ,  Fiba’nın canlı yayın sitesinden istatistik bilgi olarak takip ettim maçı.Kırmızı Çizmeli Kedi voodoo yaptı ; ben amuda kalktım üstüne 4 tane sigara içtim son 4 dakikada.Bildiğim tüm küfürleri saydırdım istatistikleri giren elemana geç girme ulannn şunları diye.Dilaltı aldım.Ama Cem kafadan yazmıştı;alacağız bu maçı diye…Şimdi siz , Cem’in o tribündeki halini görmediğiniz için tahayyül edemezsiniz tabii.Umarım bir gün gösterebilme şansım olur.
Pazar günü , Muğla yollarındayız.Saha kapanma cezamız olduğu için , Denizlispor ile olan futbol takımının maçı Muğla’ya alındı.Ne güzel değil mi?Adamlara 149 km bize 274 .Ne o güya kendi sahamızada maç.
Hayır tribünlerde bir şey olmadı ; sadece protokolde bizimkiler Samsunspor Başkanını edepsizlik yapıyor diye biraz(!) silkelemişler.Tribün olayı diye kapatma geldi sahaya.Neyse , bu taraflarda iseniz , Aydın-Muğla istikametinde  , dari dari dari diye korna çalarak giden araçlar gördüğünüzde şaşırmayın içinde “BİZ” varız.

8 yorum:

  1. Neresini düzelteyim ki...SADECE MAÇ MUĞLA'DA; MAÇ MUĞLA İLE DEĞİL.Denizliii diye bağırman gerekiyor-du.Onu da yapabilirsin tabii ama bak davulu görüyon di mi davulu?İşte o davul , öööle durmadı polisin kafasında.Davulun içini de gördü meemur bey..:)))

    YanıtlaSil
  2. "Yok siz hakikaten normal değilsiniz…"

    Şaka bir yana, neye olduğu çok önemli değil insanda hastalık derecesinde bir tutku mutlaka olmalı..



    - tebrik , takdir, başarılar vs. -

    Aman ha ! Dikkat edin de horozlar gözünüzü oymasın Usta :)) Siz bize lazımsınız..

    YanıtlaSil
  3. Ben yaşlı savaşçıyım , bişii olmaz.:))

    YanıtlaSil
  4. :)
    Horoz bu Ustam, yaşlıya saygı bekleme bence..

    YanıtlaSil
  5. Koldüğmelerinden tel kesme makası , kravatından tırmanma halatı yapan adamım ben...Kim takar ibibiksiz horozları.(Sen zorla kapıştıracaksın adamlarla beni)

    YanıtlaSil
  6. Alemsin..
    Saç tokamdan ne yapabilisin demiyeceğim artık.. (zaten de saç tokam yok :) )

    YanıtlaSil
  7. taraftar dediğin işte böyle olur diyerekten izninizle buradan sazan'a seslenmek istiyorum.

    sazannnnn AVRAM USTA'dan feyz alıp gitmeli artık maça. fi yapı inönü bekler artık biziiiiii

    :)))

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)