30 Eylül 2010 Perşembe

ZOR MU KULLANDIM?


Zor  mu kullanıp,  dayandım yüreğinin kapısına?
Tüm duvarlarını , istemediğin halde ,
Kendiliğimden mi yıktım geçtim?
Çağırmadın mı beni ;  cesaretlendirmedin mi , sakın gitme diye.

zorlandığım anlarda  edilgenliğinden ,
Seslenmedin mi : Dayan , vazgeçme diye…
Olimpos’un zirvesine , Tanrı olduğumu ilan etmeye , götürmedin mi ?
O zamanlar , derdin neydi  , ya istediğin?
Çağırmasan , ne işim vardı kalbinde?
Lütfen ;
Anlat ki  , masumiyetim bilinsin…
Aklımdan geçen tek bir düşünce şu anda ve
 Anlamı olmayabilir senin için belki ama bilmelisin  :
Beni gitmen  değil yaşarken , sessiz inkarın  öldürüyor.



Gelişlerin aslında , hep bir gidiş miydi? 
Koşarak gelmiyordu da  kaçırıyor muydu
Ayakların seni benden ?
Bindiğin otobüs , getiren değil götüren miydi
O yüzden mi hiç karşılatmadın indirme peronunda kendini ,
Yanılıyor muydum  ?
Sana ait olmayan mıydı gözlerin  ; bana bakarken yok muydu aslında varlığın ,
Dudaklarında mı oynuyordu dudaklarıma
Beni öperken bir geceyarısı  ?
Sarılmaların , kelimelerin de mi ruhsuzdu ,
canım  derken ?
Aklımdan geçen tek bir düşünce şu anda ve
 Anlamı olmayabilir senin için belki  ama bilmelisin :
Beni gitmen  değil yaşarken , kendini  inkarın öldürüyor

2 yorum:

  1. Cesur olmak gerek aşıksan eğer.Rüzgara, yağmura, fırtınaya direnmek gerek..Tüm hücrelerinde hissetmen gerek ihtirası,özlemi,sevgiyi, masumiyeti.Gidişler kolaysa aşktan da bahsetmek mümkün değildir.. Koy şimdi başını dizlerime Kinşasa :)

    YanıtlaSil
  2. Aradığınız kişiye haftaiçi günlerde ulaşılamıyor.Lütfen , haftasonları tekrar deneyiniz.:)))

    YanıtlaSil

Etiketler

ADAM VAR (1) AFORİZMALAR (3) Akçay Günlüğü (1) ANLATI (17) ARTUNÇ BEYİN DEHŞETLİ SON GECESİ (1) BANA DAİR (12) BEN BİRİSİNİ ÖLDÜRDÜM (1) BERGAMA-1965 (1) BİLGİNİN VE SANATIN MÜLKİYETİ OLMAZ (1) BİR ADAM/GÖLGELER İÇİNDE (1) BİR ANLATI ÜZERİNE SERBEST SALINIMLI ( GECİKMİŞ) DÜŞÜNCELER (1) BİR MAYIS (1) BİR TANE (1) BİR YAZ GÜNÜ RAPSODİSİ (5) BİRİ/HEPSİ/HİÇBİRİ (1) BOSTANCI RECİİNİN OĞLU TAKSİCİ NUMAN (1) BRİ METREKAREDE HAVA VAR (1) BUGÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLACAK (1) BUNU GÖRÜYON MU (2) CELLAT (1) CİCİLERİ SEVELİM (1) CİNAYETİ GÖRDÜM AMA TANIK OLMAM (4) CLAIRE (8) ÇÜRÜK AŞK HİKAYESİ (1) DENEMECE (4) DENİZ MORALIGİL İMZA GÜNÜ (1) DERNEK (2) DOSYALARI HAVALANDIRMA ZAMANI (1) DÖNEN DÖNENE (1) DUYURU (7) DÜĞÜN (4) DÜŞ KAPISININ MANDALI: FANTASTİK EDEBİYAT (1) EDEBİYATA DAİR (52) EDERLEZİ (1) FARFARA TEYZENİN BİTMEK BİLMEZ EFSUNLARI (1) FUNDA ÖZŞENER (1) GAITASINI ÇIKARTMAK (1) GÖKDELENİN TEPESİNDEN DÜŞÜYORSAN DEBELENMEYECEKSİN (1) GÖRÜŞ/MEK (1) GÜNCEL (3) HUKUK (1) İBİŞE NASİHATLER (4) İDA RÜZGAR LESBOS (1) İHSAN OKTAY ANAR (1) İKİ FİLM BİRDEN (1) İZMİR FELSEFE GÜNLERİ (4) İZMİR KİTAP FUARI (1) KARŞIYAKA (1) KAYIP CÜZDAN HİKAYESİ (1) KEDİ KİTABEVİ (2) KELİME KELİME ANLAT DESELER (1) KENDİME DAİR (11) KİTAPLAR (2) Komünist Partisi (1) KORUYALIM (1) KUM TORBASI (1) KÜÇÜK BİR YANLIŞ ANLAMA (1) MAROON AĞLARINI ÖRÜYOR (1) MAROON IS NO:1 (1) MARTI ÇIĞLIĞI VE GAZETE VE... (2) Mektuba Bağlanmış rüya (1) MODERN ZAMAN VAKANÜVİSLERİ (1) OLDU MU BÖYLE OLACAK (1) ÖYKÜ (26) ÖYKÜ OKUDUM BUGÜN (1) PİTKİM VE SALYANGOZ KABUĞU (1) PRESTIGE (1) ROMAN YAZDIM (1) SADIK YEMNİ (1) SAVUN-MA (1) SENİ SEVİY... (1) SEVİŞGEN RÜYA (1) SIZINTILAR (6) SİNEMAYA DAİR (11) SON ÇALIŞMA (1) SÖYLEŞİ (1) SURATINA SURATINA (1) sürrealist mahallenin olmayan efkâr-ı umumiyyesi (6) ŞANSLI ADAM (1) ŞİİRİMSİ (23) TAM ŞU ANDA (1) TEHDİT EDİLDİM (1) TİYATRO (1) TOPRAK KEMİKLERİMİ ÇAĞIRINCA (1) Türk Yargıçları (1) YAŞAMA DAİR (65) YEMEK (1) Yol-Tütün-Yorgunluk (1) YUNAN USULÜ (1) ZAHİRİ HANIMIN TEFTİŞ GÜNLERİ (1) ZEHRİMİZ EŞİT; FARKIMIZ FİYATIMIZDA (1)